1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2024 20:24
până la 13.02.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2024 15:00
până la 18.02.2024 17:00
3
Licitaţie
de la 19.02.2024 14:00
până la 19.02.2024 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 51 900 EUR
Perioada clarificărilor: 8 febr 2024, 20:24 - 13 febr 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2024, 15:00 - 18 febr 2024, 17:00
Începutul licitației: 19 febr 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pelicule BOPP
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2024, 20:09
Data ultimilor modificări
8 febr 2024, 20:24
Valoarea estimată (fără TVA)
51 900 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
519 EUR
Achizitii.md ID
21168565
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
26 febr 2024 18:00 - 30 dec 2024 20:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pelicule BOPP CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
formular ofertă. pelicule bopp în asortiment.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și stampilată de către ofertant
8.02.24 20:24
anunt de participare.pelicule bopp în asortiment.signed.pdf anunt de participare.pelicule bopp în asortiment.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
8.02.24 20:24

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Comecoteh

Preţul ofertei: 55 990 EUR
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Ispiero-B

Preţul ofertei: 55 999 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

PROPAC

Preţul ofertei: 79 241,80 EUR
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări