1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2024 15:06
până la 19.02.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2024 11:00
până la 26.02.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 56 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2024, 15:06 - 19 febr 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2024, 11:00 - 26 febr 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 25 Pentru dezinfecţia articolelor de uz medical, ainstrumentariului medical şi articolelor medicale cu semnificaţie epidemiologic sporită
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2024, 14:58
Data ultimilor modificări
8 febr 2024, 15:06
Valoarea estimată (fără TVA)
56 000 MDL
Achizitii.md ID
21168380
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 25 Pentru dezinfecţia articolelor de uz medical, ainstrumentariului medical şi articolelor medicale cu semnificaţie epidemiologic sporită CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.02.24 15:06
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
8.02.24 15:06
contract model.doc
Documentele la ofertă
-
8.02.24 15:06
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
8.02.24 15:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Policontract SRL

Preţul ofertei: 47 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări