1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2024 11:43
până la 12.02.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2024 16:00
până la 16.02.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 620 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2024, 11:43 - 12 febr 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2024, 16:00 - 16 febr 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Robinet cu bilă

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Bulmag
Telefonul de contact
022256797, 067748246, 060711110
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2024, 11:43
Data ultimilor modificări
9 febr 2024, 13:07
Achizitii.md ID
21168091
CPV
44410000-7 - Articole pentru baie şi bucătărie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
8.02.24 11:43
ap 17.pdf ap 17.pdf
Documentele la ofertă
-
8.02.24 11:43
documente.docx
Documentele la ofertă
-
9.02.24 13:07
Data:
8 febr 2024, 16:09
Subiectul întrebării:
robinete
Întrebare:
Buna ziua, imi spuneti Va rog frumos, robinetele trebuia sa fie cu miner lung sau in forma de fluture. Va multumim
Răspuns (12 febr 2024, 10:23):
Bună ziua. Cerințele tehnice pentru robinetul cu bilă sunt indicate detaliat în caietul de sarcini.
Data:
9 febr 2024, 08:06
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Pct. 35 Achitarea va fi efectuată în decurs de 30-60 zile din momentul apariției obligațiunii de plată. Cum putem înțelege terminul dat? În contract ce va fi indicat?
Răspuns (10 febr 2024, 08:03):
Bună ziua. Cum e scris așa și se citește. Exact așa va fi indicat și în contract: Achitarea va fi efectuată în decurs de 30-60 zile din momentul apariției obligațiunii de plată.
Data:
9 febr 2024, 08:10
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Pct. 11 livrarea se va efectua de către Vânzător în termen de 10 zile conform solicitării. De ce nu puneți și aici un interval, spre exemplu 10 - 30 zile?
Răspuns (10 febr 2024, 08:06):
Bună ziua. Această solicitare reprezintă necesitatea obiectivă a Entității contractante. Termenul de livrare de 10 zile îl considerăm unul rezonabil și general acceptabil de majoritatea potențialilor furnizori.
Data:
9 febr 2024, 13:07
Subiectul întrebării:
Cantitatea robinetilor dn3/4
Întrebare:
Va rugam sa verificati/concretizati cantitatea pentru robinetii dn 3/4 deoarece difera in anuntul de participare si fisierul cu anexele documentelor
Răspuns (12 febr 2024, 10:28):
Bună ziua. Cantitatea necesară de robineți este indicată corect în anunțul de participare. Au fost efectuate modificările corespunzătoare în documentația standard (Anexa nr. 7).
Data:
10 febr 2024, 08:17
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Pct. 35 Achitarea va fi efectuată în decurs de 30-60 zile din momentul apariției obligațiunii de plată. Adica achitarea în termen fix, şi anume 40 de zile, nu reprezintă necesitatea obiectivă pentru un agent economic, aşa gândeşte grupul de lucru?. Toate condițiile anunțului sunt în folosul AC. P.S. de ce în facturile pentru achitarea apei nui indicat terminul de acjitare 30 - 60 zile?
Răspuns (10 febr 2024, 08:34):
Ne limităm strict pe clarificări la prezenta procedură de achiziție. Vă rugăm să nu abuzați.
Data:
10 febr 2024, 08:39
Subiectul întrebării:
Anunț
Întrebare:
Dvs. abuzați! În contract veți indica 30 - 60 de zile, da veți achita în a 60-a zi! Un om normal condiți 30 - 60 o înțelege ca inteval, minim 30 maxim 60 poți solicita, respectiv u agent economic poate să solicite ca apa canal să achite în termen de 30 zile. De ce nu indicați un termen fix ca şi la lovreare, 60 zile, şi gata se scot toate întrebările.
Răspuns (10 febr 2024, 08:47):
Bine
Data:
12 febr 2024, 09:25
Subiectul întrebării:
Contract-model
Întrebare:
Va rugam sa publicati Contractul-model cu conditii si clauze echitabile pentru ambele parti, inclusiv penalitatile in caz de nerespectare a termenelor si conditiilor de catre ambele parti.
Răspuns (12 febr 2024, 14:41):
Bună ziua. Contractul de achiziție va conține clauze ce rezultă din cerințele documentației de atribuire a prezentei proceduri, inclusiv clauzele obligatorii prevăzute la pct. 35 din anunțul de participare.
Data:
12 febr 2024, 09:36
Subiectul întrebării:
Graficul transelor de livrare
Întrebare:
Condițiile de livrare presupune livrarea produselor in transe, la solicitarea subiectiva la necesitate a beneficiarului, pe parcursul a 12 luni, in termen de 10 zile. Astfel va rugam sa publicați graficul de livrare pe trimestru sau luna, reieșind din istoricul si planul de utilizarea a produselor licitate, cum se făcea anterior, pentru a permite contractorului sa-si gestioneze rațional stocurile.
Răspuns (12 febr 2024, 10:34):
Bună ziua. Termenul de livrare în cadrul prezentei proceduri a fost stabilit reieșind din necestitățile efective ale întreprinderii. Totodată, ca urmare a întrebării /solicitării înaintate, se stabilește graficul de livrare a robineților în 3 tranșe, trimestrial, în decurs de 10 zile de la solicitare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.