Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 5 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2024, 10:39 - 19 febr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2024, 9:00 - 29 febr 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

15.Unitate mobilă cu 5 rafturi
(conform anexa n.15)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2024, 10:31
Data ultimilor modificări
12 febr 2024, 15:01
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Achizitii.md ID
21168003
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Structură cu rafturi din oțel galvanizat sau inox pentru stocare consumabile, obiecte parafarmaceutice, dispozitive medicale.Carcasa oțel galvanizat sau inox. Rotile pivotante acoperite cu cauciuc sau poliuretan - 4 rotile, cel puțin 2 cu frână. Diametrul minim 120 mm. Rafturi perforate minim 5. Încărcătura totală suportată cel puțin 400 Kg. Dimensiuni 60 x 40 x 180 cm, ±10 cm. CPV: 33192000-2 - Mobilier medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.02.24 10:39
anexe 1-18.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.02.24 10:39
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
12.02.24 15:01
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
12.02.24 15:01
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări