1
Perioada de actualizare
de la 08.02.2024 10:39
până la 19.02.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2024 09:00
până la 29.02.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2024, 10:39 - 19 febr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2024, 9:00 - 29 febr 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

2.Cărucior medical cu sertare (posibilitatea de a fi încuiat) (conform anexa n.2)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2024, 10:31
Data ultimilor modificări
12 febr 2024, 15:01
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Achizitii.md ID
21168003
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cărucior pentru acordarea ajutorului medical de urgență cu 5 sertare pentru stocarea medicamentelor și a seturilor de resuscitare cardio pulmonară. Carcasa de bază aluminiu și/sau oțel inoxidabil. Rotile 4 rotile , 2 cu frână, diametrul minim 125 mm. Protecție antișoc la cele 4 colțuri – da. Suport butelie de oxigen – da. Mâner pentru manevrare – da. Suport din ABS pentru cateter si sonda – da. Sertare minim 5, cu mâner și lacăt central. Cu amortizoare de deschidere/închidere lentă. Coș deșeuri de 10 litri partea laterală. Dimensiuni 80 x 65 x 100 cm, ±5 cm. Garanție minim 12 luni din momentul livrarii. CPV: 33192000-2 - Mobilier medical
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.02.24 10:39
anexe 1-18.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.02.24 10:39
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
12.02.24 15:01
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
12.02.24 15:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Preţul ofertei: 98 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări