Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 87 149,63 MDL
Perioada clarificărilor: 8 febr 2024, 8:56 - 9 febr 2024, 10:38
Perioada de depunere a ofertelor: 9 febr 2024, 10:38 - 14 febr 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Certificat / decizie de înregistrare a întreprinderii,
extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice, care reflectă situația la ziua depunerii ofertelor, depus pe propria răspundere, confirmat prin semnătura electronică și/sau semnată și ștampilată
Informația despre anulare
Motivul anulării
string
Data anulării
8 febr 2024, 16:25
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2071, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Balcani sos. nr.7 bl.E
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rodica Preaşca
Telefonul de contact
+37369781926
Datele achizitiei
Data publicării
8 febr 2024, 8:51
Data ultimilor modificări
8 febr 2024, 16:25
Achizitii.md ID
21167912
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Rechizite de birou
Buget: 87149.63 MDL
Anulată
Data:
8 febr 2024, 12:34
Subiectul întrebării:
Lot separat
Întrebare:
Vă rog să luați în considerare posibilitatea de a aloca hârtie de copiat de format A3 și A4 într-o licitație separată.
Răspuns (8 febr 2024, 13:25):
Din pacate, licitatia se va derula intr-un singur lot.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.