Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
250 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 febr 2024, 13:59 - 12 febr 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 febr 2024, 14:00 - 16 febr 2024, 13:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform Caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
Potrivit p. 37 (Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea/entitatea contractantă. Evaluarea ofertelor, atribuirea și semnarea contractului de achiziție publică se efectuează în perioada de valabilitate a acestora.) din HG nr. 870/2022, din motive tehnice, autoritatea contractanta nu a putut asigura evaluarea în termen.
Data anulării
22 apr 2024, 14:46
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2024, 13:59
Data ultimilor modificări
22 apr 2024, 14:46
Achizitii.md ID
21167522
MTender ID
CPV
48500000-3 - Pachete software de comunicaţii şi multimedia
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
8 febr 2024, 10:01
Subiectul întrebării:
Modul de achitare
Întrebare:
Buna ziua
Rugam sa ne infromati care este modalitatea de plata pentru serviciile prestate si în ce termen se va face achitarea ?
Răspuns (8 febr 2024, 10:11):
Bună ziua!
Achitarea se efectuează lunar, în decurs de 15 zile de la semnarea actului de predare - primire
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK