1
Perioada de actualizare
de la 07.02.2024 12:47
până la 09.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.02.2024 10:00
până la 13.02.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 febr 2024, 12:47 - 9 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 febr 2024, 10:00 - 13 febr 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziţionare Arenda şi întreţinerea servicii software

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3400, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), M.Hîncu, 238
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Goroholschi
Telefonul de contact
69302105
Datele achizitiei
Data publicării
7 febr 2024, 12:47
Data ultimilor modificări
8 febr 2024, 13:02
Achizitii.md ID
21167435
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
8 febr 2024, 13:02
Subiectul întrebării:
Perioada de livrare a produsului
Întrebare:
Care este perioada așteptată de autoritatea contractantă de livrare și implementare a produsului, apoi de garanție/mentenanță, deoarece în anunțul de participare este specificat „pe parcursul anului 2024”?
Răspuns (8 febr 2024, 14:18):
У нас была установлена программа Hospital Manager. Но в связи с изменением с 1 июля 2023 года, Регламента о договорах малой стоимости (на прямую мы можем заключить контракт только на 180 тыс. с НДС), вынужденны опубликовать на платформе.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.