1
Perioada de actualizare
de la 06.02.2024 13:28
până la 19.02.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.02.2024 13:00
până la 27.02.2024 13:00
3
Licitaţie
de la 28.02.2024 10:51
până la 28.02.2024 11:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 19 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 febr 2024, 13:28 - 19 febr 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 febr 2024, 13:00 - 27 febr 2024, 13:00
Începutul licitației: 28 febr 2024, 10:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimanta Multifunctional
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cecoi Mariana
Telefonul de contact
0-22-53-16-33, 079436345
Datele achizitiei
Data publicării
6 febr 2024, 13:25
Data ultimilor modificări
9 febr 2024, 8:06
Valoarea estimată (fără TVA)
19 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
190 MDL
Achizitii.md ID
21166752
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Durata contractului
1 mart 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimanta Multifunctional CPV: 30213000-5 - Computere personale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TRIOMAC SRL

Preţul ofertei: 17 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor documentelor de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 21 056 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Imprimanta Multifunctional
Data:
7 febr 2024, 13:06
Subiectul întrebării:
Cartus reîncărcabil
Întrebare:
În specificația tehnică pentru imprimantă aveți listată cerința pentru cartușul de imprimare să fie „cartuș (1600 pagini),reîncărcabil fară necesitatea de a schimba cip nou pentru înlăturarea erorilor de printare, cartuș regenerabil”. Așa cum niciun producător de imprimante laser de talie mondială actualmente nu prevede oficial reîncărcarea și regenerarea cartușelor de imprimare, respectiv, nu eliberează certificate/declarații din care să poată fi conchisă garanția precum că cartușele sale sunt prevăzute să fie regenerate/reîncărcate, ce fel de document trebuie să prezinte ofertantul pentru a demonstra satisfacerea cerinței date? E suficientă declarația pe propria răspundere?
Răspuns (7 febr 2024, 13:25):
întrebarea repetată
Imprimanta Multifunctional
Data:
7 febr 2024, 13:10
Subiectul întrebării:
Cartus reîncărcabil
Întrebare:
În specificația tehnică pentru imprimantă aveți listată cerința pentru cartușul de imprimare să fie „cartuș (1600 pagini),reîncărcabil fară necesitatea de a schimba cip nou pentru înlăturarea erorilor de printare, cartuș regenerabil”. Care este numărul minim cerut de reîncărcări și regenerări?
Răspuns (7 febr 2024, 15:12):
Cerință este ca după reîncărcarea cartusul sa fie funcțional, sa nu blocheze lucrul imprimantei
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări