1
Perioada de actualizare
de la 05.02.2024 15:51
până la 10.02.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.02.2024 12:00
până la 13.02.2024 15:30
3
Licitaţie
14.02.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 28 200 MDL
Perioada clarificărilor: 5 febr 2024, 15:51 - 10 febr 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 febr 2024, 12:00 - 13 febr 2024, 15:30
Începutul licitației: 14 febr 2024, 14:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 8/Bonuri de plată pentru servicii medicale prestate. Descrierea tehnică:
- Fiecare bon de plată include trei exemplare: primul exemplar alb, al 2-lea galben, al 3-lea roz. Hîrtiea autocopiantivă;
- Format A5;
- Un set va conține 25 de bonuri, sub formă de registru, încleiate pe partea stîngă în așa fel ca, la necesitate, acestea să poate fi detașate cu ușurință.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
5 febr 2024, 15:48
Data ultimilor modificări
6 febr 2024, 9:20
Valoarea estimată (fără TVA)
28 200 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
282 MDL
Achizitii.md ID
21166296
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Durata contractului
1 mart 2024 02:00 - 30 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Bonuri de plată pentru servicii medicale prestate. Descrierea tehnică: - Fiecare bon de plată include trei exemplare: primul exemplar alb, al 2-lea galben, al 3-lea roz. Hîrtiea autocopiantivă; - Format A5; - Un set va conține 25 de bonuri, sub formă de registru, încleiate pe partea stîngă în așa fel ca, la necesitate, acestea să poate fi detașate cu ușurință. CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 60000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

“Tipografia Nr.1”

Preţul ofertei: 40 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări