1
Perioada de actualizare
de la 05.02.2024 10:17
până la 20.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.02.2024 10:00
până la 07.03.2024 17:00
3
Licitaţie
de la 11.03.2024 13:14
până la 11.03.2024 13:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 febr 2024, 10:17 - 20 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 febr 2024, 10:00 - 7 mart 2024, 17:00
Începutul licitației: 11 mart 2024, 13:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot 5: Reparaţia SE Purcari-110 kV de la RETÎ Centru
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
022 25 31 36
Datele achizitiei
Data publicării
5 febr 2024, 10:00
Data ultimilor modificări
5 febr 2024, 10:17
Valoarea estimată (fără TVA)
600 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
6 000 MDL
Achizitii.md ID
21165822
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Durata contractului
1 apr 2024 10:05 - 30 oct 2024 10:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 5: Reparaţia SE Purcari-110 kV de la RETÎ Centru CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formular de oferta.docx
Documentele la ofertă
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
5.02.24 10:17
contract de antrepriza.docx
Model de сontract
Model de contract
5.02.24 10:17
informatie generala.docx
Documentele la ofertă
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
5.02.24 10:17
declaratia operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
Declarația privind situația personală a operatorului economic, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
5.02.24 10:17
experienta similara.docx
Documentele la ofertă
Declarație privind experiența similară, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
5.02.24 10:17
Documentele lotului
fişa de defecţiuni se purcari 110.pdf
Fișa de defecțiuni
5.02.24 10:17

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ENERGO PLUS LC

Preţul ofertei: 579 353,27 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertă conformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Savtels

Preţul ofertei: 846 989,76 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări