1
Perioada de actualizare
de la 02.02.2024 15:46
până la 12.02.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2024 16:00
până la 23.02.2024 16:00
3
Licitaţie
de la 26.02.2024 08:00
până la 26.02.2024 12:47
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 855 272,76 MDL
Perioada clarificărilor: 2 febr 2024, 15:46 - 12 febr 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2024, 16:00 - 23 febr 2024, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea centralizată de Consumabile și Reagenți pentru Laboratorul Anatomiei Patologice și Morfopatologie conform necesităților instituțiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2024 REPETAT

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2024, 15:46
Data ultimilor modificări
3 febr 2024, 11:33
Achizitii.md ID
21165462
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Lot nr. 4 Acetona
Buget: 3911.11 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
formularele 02.02.2024.xlsx
Documentele la ofertă
-
2.02.24 15:46
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
2.02.24 15:46
contract model 02.02.2024.doc
Documentele la ofertă
-
2.02.24 15:46
lista de distribuție repetat.xlsx
Documentele la ofertă
-
2.02.24 15:46
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
2.02.24 15:46
Data:
3 febr 2024, 11:33
Subiectul întrebării:
Formulare
Întrebare:
Buna ziua, formularele 02.02.2024.xlsx și lista de distribuție.xlsx nu pot fi descărcate, vă rugăm să le încărcați repetat. Mulțumim anticipat
Răspuns (5 febr 2024, 08:52):
Bună ziua. Formularele Excel pot fi descarcate prin click drepta și deschiderea unei noi pagini. Automat se vor descărca. Vă mulțumim pentru feedback.
Data:
6 febr 2024, 00:09
Subiectul întrebării:
Prevederile Articolului 18
Întrebare:
Dorim să aducem în atenția dumneavoastră prevederile Articolului 18. Criterii de calificare şi selecţie din LEGEA 131/15: Autoritatea contractantă va aplica criterii proporţionale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activităţii profesionale; c) capacitatea economică şi financiară; d) capacitatea tehnică şi/sau profesională; e) standarde de asigurare a calităţii; f) standarde de protecţie a mediului. Astfel, după cum puteți observa, autoritatea contractantă poate impune cerințe care se referă la anumite standarde de calitate (litera e), dar nicidecum AC nu poate solicita ca bunurile să fie înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor medicale, pînă la deschiderea ofertelor. Considerăm această cerință abuzivă și în afara Legii. Vă sugerăm să solicitați Agenției Medicamentului și Dispozitivelor Medicale ajutorul să vă instruiască cum se verifică corect Cerificatele CE și Declarațiile de conformitate, astfel veți minimiza riscurile că bunurile nu vor fi înregistrate ulterior, pînă la plasarea acestora pe piață, așa cum, de fapt, prevede legislația cu privire la plasarea dispozitivelor medicale pe piața din RM. Ținem să menționăm că AMDM este în colaps, aceasta pur și simplu nu funcționează, înregistrări nu pot fi făcute, dosarele depuse în noiembrie încă nu au fost procesate. Operatorii economici nu pot depune ofertele în condiții egale, or, ținem să aducem în atenția dumneavoastră că unul dintre principiile de bază a Legii 131/15 este tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici. Vă rugăm să găsiți o soluție în acest sens!
Răspuns (6 febr 2024, 12:25):
În conformitate cu art.4 al Legii 102/2017 cu privire la dispozitivele medicale, prin care se prevede expres atribuțiile Agenției Medicamentului și DIspozitivelor Medicale și ale Centrului pentru achiziții publice centralizate în sănătate, CAPCS efectuează achiziții centralizate de dispozitive medicale și servicii de mentenanță a dispozitivelor medicale și nici într-un caz nu este responsabil de verificările corespunzătoare ale caracteristicilor de conformitate și ale performanțelor dispozitivelor. Astfel, toate dispozitivele medicale introduse pe teritoriul RM sunt verificate de către Agenția Medicamentului și Dispozitivelor medicale, iar dat fiind faptul că anterior multe produse nu au putut fi înregistrate, pun sub risc asigurarea instituțiilor medicale cu dispozitivele medicale necesare pentru activitățile sale. Aceastea fiind spuse, propunerea ca AC să verifice certificatele de calitate, decade conform prevederilor legislative. La moment pe site-ul https://amdm.gov.md/ro s-a atașat un comunicat de modificare temporară a activității Agenției, iar grupul de lucru CAPCS, solicită respectuos propunerea unor termeni rezonabili necesari pentru a înregistra produsele, pe care autoritatea contractantă să le poată analiza. Dar ținem să menționăm că procedura de achiziție în cauză din COP a fost demarată ca licitație deschisă pentru a da posibilitatea operatorilor economici să înregistreze produsele lor.
Data:
8 febr 2024, 09:48
Subiectul întrebării:
Lot 6
Întrebare:
Buna ziua. Solicitam clarificare ce tine de cantintatea pentru Lot 6. Se refera la 200 de cutii a cite 72 BUC per cutie sau 200 de lame? Multumesc
Răspuns (12 febr 2024, 09:53):
Bună ziua. La lotul nr.6, bucată = cutie, dacă vom analiza valoarea estimativă alocată de către beneficiarul final. Vă mulțumim pentru clarificare.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.