Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21165458
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
50 833,32 MDL
Perioada clarificărilor:
2 febr 2024, 15:37 - 6 febr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
6 febr 2024, 9:00 - 9 febr 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
achiziționarea serviciilor de reparație imprimante, multifuncționale de capacitate înaltă cât și încărcarea/regenerarea cartușelor pentru imprimante
Informația despre anulare
Motivul anulării
Ofertele financiare depășesc considerabil mijloacele financiare planificate.
Data anulării
13 febr 2024, 10:04
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 febr 2024, 15:37
Data ultimilor modificări
13 febr 2024, 10:05
Achizitii.md ID
21165458
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK