Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 58 333 MDL
Perioada clarificărilor: 31 ian 2024, 9:17 - 2 febr 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 febr 2024, 9:00 - 5 febr 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de înlăturare a neconformităților depistate în rezultatul controlului instalațiilor electrice din sediul Primăriei, Bibliotecii Publice și a Grădiniței nr.194 din or.Codru
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Avasîloaie Radu
Telefonul de contact
022792743
Datele achizitiei
Data publicării
31 ian 2024, 9:09
Data ultimilor modificări
5 febr 2024, 10:00
Valoarea estimată (fără TVA)
58 333 MDL
Achizitii.md ID
21162915
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
7 febr 2024 09:16 - 31 dec 2024 09:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de înlăturare a neconformităților depistate în rezultatul controlului instalațiilor electrice CPV: 45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
prescriptie anre.pdf prescriptie anre.pdf
Clarificări pentru participanți
Prescripție ANRE
31.01.24 09:17
invitatia de participare.pdf invitatia de participare.pdf
tenderNotice
Invitația de Participare
31.01.24 09:17
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
31.01.24 09:17
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard
31.01.24 09:17
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări