Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21162744
1
Perioada de actualizare
de la
30.01.2024 19:05
până la 12.02.2024 12:00
până la 12.02.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
12.02.2024 12:00
până la 23.02.2024 11:00
până la 23.02.2024 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
11 449 462,79 MDL
Perioada clarificărilor:
30 ian 2024, 19:05 - 12 febr 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 febr 2024, 12:00 - 23 febr 2024, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reabilitarea și adaptarea monumentului de arhitectură de importanță națională (nr. 46), din str. Independenței nr. 26, or. Bălți
Reabilitarea acoperișului plus rețele inginerești interioare:
Reabilitarea acoperișului
SI-Semnalizare de incendiu
SPA-Semnalizare de pază automată
TS-Comunicații telefonice și de semnalizare
Lucrări de ventilare
Lucrări de condiționare
Lucrări de încălzire
Echipament electric de forță și iluminat electric interior
Lucrări de reabilitare interioară:
Finisări interioare
Rețele de apă și canalizare
Reabilitarea exterioară a clădirii:
SAC-Soluția arhitectural constructivă
TS-Sistem de ceasoficare
Reabilitarea acoperișului plus rețele inginerești interioare:
Reabilitarea acoperișului
SI-Semnalizare de incendiu
SPA-Semnalizare de pază automată
TS-Comunicații telefonice și de semnalizare
Lucrări de ventilare
Lucrări de condiționare
Lucrări de încălzire
Echipament electric de forță și iluminat electric interior
Lucrări de reabilitare interioară:
Finisări interioare
Rețele de apă și canalizare
Reabilitarea exterioară a clădirii:
SAC-Soluția arhitectural constructivă
TS-Sistem de ceasoficare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Piața Vasile Alecsandri 8
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2024, 19:05
Data ultimilor modificări
6 febr 2024, 11:18
Achizitii.md ID
21162744
MTender ID
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
casa bodescu_acoperis 27.09.2023.pdf
casa bodescu_acoperis 27.09.2023.pdf
Documentele la ofertă
-
1.02.24 17:33
compartimentul sac - album ii.pdf
compartimentul sac - album ii.pdf
Documentele la ofertă
-
1.02.24 17:33
Data:
6 febr 2024, 11:18
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
SAC interioare, pozitia 3.122-cantitatea e 7m2 sau totusi e 70m2.
incepind cu pozitia 2.43,RCsR08A kman=1.5 dar in f5 coeficientii pt muncitori nu sunt pusi
Răspuns (7 febr 2024, 10:02):
- Referitor la cei 7 m2 s-a făcut o greșeală mecanică, trebuiau să fie 70 m2; - Referitor la norma RCsR08A coeficientul K=1,5 nu trebuia aplicat. Norma este adresată pentru toate lucrările de interior și exterior (tavane și pereți). Devizierul a uitat să scoată acest coeficient de la indicatorul normei de deviz. Ofertanții nu vor aplica acest coeficient la norma de deviz menționată mai sus deoarece a fost inclusă schela tubulara 100 m2 (poz. 2.167).
Data:
8 febr 2024, 10:54
Subiectul întrebării:
caiet sarcini
Întrebare:
SAC dupa caietul de sarcini, resursele dupa virgula sunt 2 cifre, si unele resurse sunt rotungite, e obligatoriul de pastrat 2 cifre dupa virgula, sau lasam dupa program?
Răspuns (9 febr 2024, 09:12):
Autoritatea contractantă solicită conformarea la caietul de sarcini, respectiv unde sunt indicate 2 cifre după virgulă, solicităm să le păstrați.
Data:
8 febr 2024, 21:35
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Stimată autoritate contractantă, vă rugăm să precizați ce se subînțelege la poz 1, caietul de sarcini Reabilitarea acoperișului, prin "cuie de constructii, dulgher, muncitor de deservire, utilaj de ridicat"????
Răspuns (9 febr 2024, 09:12):
Autoritatea contractantă solicită conformarea la caietul de sarcini, respectiv dacă este indicat la poz. 1 cuie de construcții, dulgher, muncitor de deservire, utilaj de ridicat, solicităm ca în ofertă să fie exact aceeași abordare. Neconformarea la cerințele autorității contractante va servi drept temei pentru respingerea ofertei.
Data:
11 febr 2024, 00:55
Subiectul întrebării:
semnalizare de paza automata
Întrebare:
dupa f5 avem 60pozitii la montare si 26 la utilaj, iar dupa f1 50 pozitii montaj, 18 utilaj...?
Răspuns (12 febr 2024, 11:09):
Ofertanții se vor ghida după formularul 1 deoarece în formularul 5 figurează și pozițiile cu materialul beneficiarului. Materialul beneficiarului a fost inclus în devize conform proiectului și a normativelor în vigoare. În formularul 7 și respectiv 5 materialul beneficiarului figurează iar în formularul 1 nu figurează deoarece ultimul arată doar pozițiile ce revin ofertantului de aici rezulta discordanța între numărul de poziții.
Data:
11 febr 2024, 09:22
Subiectul întrebării:
comunicatii telefonice si de semnalizare
Întrebare:
in f1 in capitolul reteaua de calculatoare sunt 28 pozitii iar in f5 30, instalatii ceasoficare in f1 lipseste, utilaj f1 o singura pozitie, f5 21pozitii....?
Răspuns (12 febr 2024, 11:09):
Ofertanții se vor ghida după formularul 1 deoarece în formularul 5 figurează și pozițiile cu materialul beneficiarului. Materialul beneficiarului a fost inclus în devize conform proiectului și a normativelor în vigoare. În formularul 7 și respectiv 5 materialul beneficiarului figurează iar în formularul 1 nu figurează deoarece ultimul arată doar pozițiile ce revin ofertantului de aici rezulta discordanța între numărul de poziții.
Data:
11 febr 2024, 12:45
Subiectul întrebării:
semnalizare de incendiu
Întrebare:
in f1 utilaj sunt 12 pozitii, in f5 13..?
Răspuns (12 febr 2024, 11:10):
Ofertanții se vor ghida după formularul 1 deoarece în formularul 5 figurează și pozițiile cu materialul beneficiarului. Materialul beneficiarului a fost inclus în devize conform proiectului și a normativelor în vigoare. În formularul 7 și respectiv 5 materialul beneficiarului figurează iar în formularul 1 nu figurează deoarece ultimul arată doar pozițiile ce revin ofertantului de aici rezulta discordanța între numărul de poziții.
Data:
12 febr 2024, 09:59
Subiectul întrebării:
Compartimentul încălzire
Întrebare:
În lista cu cantitățile de lucrări 2-1-7 Lucrări de încălzire poz. 9 prevede Punct termic individual , în documentația de proiect n-am gasit proiect pentru punctul termic individual. În proiect la compartimentul ÎVC în specificația utilajelor și materialelor este indicat "de luat în calcul costul utilajului și lucrările de montare a Punctului Termic Individual". Fără proiect nu suntem siguri în privința corectitudinii selectării utilajului, deasemenea nu este clar în privința racordării.
Fara proiect avizat nu va fi posibil punerea in funcțiune și exploatarea.
Răspuns (12 febr 2024, 11:31):
Devizul de cheltuieli este făcut conform proiectului compartimentul ÎVC. În poziția nr. 9 fin F.1 este indicat tipul punctului termic. În poziția cu punctul termic se include transportarea, montarea și punerea în funcțiune a punctului termic individual.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK