Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
155 000 MDL
Perioada clarificărilor:
30 ian 2024, 15:27 - 1 febr 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
1 febr 2024, 11:00 - 5 febr 2024, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de încărcare și regenerare a cartușelor pentru anul 2024
Informația despre anulare
Motivul anulării
În conformitate cu art. 71, alin. (1), lit. (g) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, prin depistarea a unei abateri de la prevederile legale aflându-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective, fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7 al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice.
Data anulării
8 febr 2024, 14:22
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2024, 15:27
Data ultimilor modificări
8 febr 2024, 14:23
Achizitii.md ID
21162498
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK