1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2024 13:45
până la 12.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2024 10:00
până la 20.02.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 620 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2024, 13:45 - 12 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2024, 10:00 - 20 febr 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Soluție informatică de gestiune a proceselor de activitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2024, 13:37
Data ultimilor modificări
30 ian 2024, 13:45
Valoarea estimată (fără TVA)
1 620 000 MDL
Achizitii.md ID
21162271
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
22 febr 2024 13:42 - 31 dec 2024 13:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Licențe aferente soluției informatice de gestiune a proceselor de activitate, cu 1 an de suport de la producător inclus CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de implementare ale soluției informatice pentru gestiunea proceselor de activitate CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii de instruire aferente soluției informatice pentru gestiunea proceselor de activitate CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
30.01.24 13:45
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
30.01.24 13:45
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
30.01.24 13:45
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.01.24 13:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 1 915 625 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări