1
Perioada de actualizare
de la 30.01.2024 13:45
până la 12.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.02.2024 10:00
până la 20.02.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 620 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2024, 13:45 - 12 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 febr 2024, 10:00 - 20 febr 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Soluție informatică de gestiune a proceselor de activitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2024, 13:37
Data ultimilor modificări
30 ian 2024, 13:45
Valoarea estimată (fără TVA)
1 620 000 MDL
Achizitii.md ID
21162271
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
22 febr 2024 13:42 - 31 dec 2024 13:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Licențe aferente soluției informatice de gestiune a proceselor de activitate, cu 1 an de suport de la producător inclus CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de implementare ale soluției informatice pentru gestiunea proceselor de activitate CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Servicii de instruire aferente soluției informatice pentru gestiunea proceselor de activitate CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare CPV: 48400000-2 - Pachete software pentru tranzacţii comerciale şi personale
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
30.01.24 13:45
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
30.01.24 13:45
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
30.01.24 13:45
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
30.01.24 13:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 1 915 625 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări