Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21161510
1
Perioada de actualizare
de la
29.01.2024 15:35
până la 12.02.2024 12:00
până la 12.02.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
12.02.2024 12:00
până la 05.03.2024 17:00
până la 05.03.2024 17:00
3
Licitaţie
de la
06.03.2024 13:00
până la 06.03.2024 14:32
până la 06.03.2024 14:32
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 550 000 MDL
Perioada clarificărilor:
29 ian 2024, 15:35 - 12 febr 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 febr 2024, 12:00 - 5 mart 2024, 17:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Piese de schimb și materiale pentru campania de reparație a Stațiilor Electrice
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 ian 2024, 15:35
Data ultimilor modificări
8 febr 2024, 7:42
Achizitii.md ID
21161510
MTender ID
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot nr. 1: Piese de schimb și materiale pentru întreruptoare
Buget: 300000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 2 - Lot nr. 2: Piese de schimb și materiale pentru separatoare
Buget: 350000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 3 - Lot nr. 3: Piese de schimb și materiale pentru transformatoare
Buget: 450000.0 MDL
Activ
Lotul nr. 4 - Lot nr. 4: Alte piese de schimb și materiale în asortiment
Buget: 250000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
specificatia tehnica.docx
Documentele la ofertă
Specificatia tehnica confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
29.01.24 15:35
informatie generala.docx
Documentele la ofertă
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
29.01.24 15:35
anunt_de_participare_piese de schimb sse.signed.pdf
anunt_de_participare_piese de schimb sse.signed.pdf
tenderNotice
Condiții de participare la achiziție
29.01.24 15:35
formular oferta.docx
Documentele la ofertă
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
29.01.24 15:35
declaratia operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
Declarația privind situația personală a operatorului economic
29.01.24 15:35
Data:
8 febr 2024, 07:42
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua, la Lotul nr. 3, capitolul: Transformatoare de forta, la pct. 20,21, 22, 23, 24 o sa se accepte ca cauciucul respectiv sa fie in plastine cu dimensiunile 500x500 mm, cu grosimea solicitata?
Pentru pct. 25 din acelasi capitol, putem sa aflam care anume componete sunt necesare in complectul de reparatie respectiv?
Multumim
Răspuns (9 febr 2024, 15:18):
La prima parte a solicitării de clarificare nu se poate accepta la pct. 20,21, 22, 23, 24 ca cauciucul respectiv sa fie in plastine cu dimensiunile 500x500 – mărimea minimală este 750x750 mm, pentru a avea posibilitatea de a face garnituri pentru racorduri 110kV la TRAFO și întreruptoare, pentru capace de revizie a TRAFO, etc.
La pct. 25 în setul de reparație este inclus:
• Set de reparație a indicatorului de nivel al uleiului (garnitura și sticla)
• Garnitura din capul izolatorului de trecere 10kV;
• Garnitura de sub izolatorul de trecere 10kV;
• Capul de ermetizare a izolatorului 10kV;
• Garnitura din capul izolatorului de trecere 0,4kV și neutru;
• Garnitura de sub izolatorul de trecere 0,4kV și neutru;
• Capul de ermetizare a izolatorului 0,4kV;
• Capacul transparent (pentru silicagel indicator) la sistemul de uscare a aerului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK