1
Perioada de actualizare
de la 26.01.2024 16:53
până la 05.02.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.02.2024 10:00
până la 13.02.2024 10:30
3
Licitaţie
de la 14.02.2024 13:46
până la 14.02.2024 13:56
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 50 400 MDL
Perioada clarificărilor: 26 ian 2024, 16:53 - 5 febr 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 febr 2024, 10:00 - 13 febr 2024, 10:30
Începutul licitației: 14 febr 2024, 13:46

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform Anunțului de participare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Burlac
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
26 ian 2024, 16:48
Data ultimilor modificări
31 ian 2024, 12:10
Valoarea estimată (fără TVA)
50 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
504 MDL
Achizitii.md ID
21160637
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
19 febr 2024 00:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
10.1 Servicii de reîncărcare a cartușelor CPV: 50310000-1 - Repararea şi întreţinerea maşinilor de birou
Cantitatea: 504.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
26.01.24 16:53
anunt_de_participare realimentare cartuse modificat 31.01.24.docx
Documentele la ofertă
-
31.01.24 12:10
anexa la anunt de participare modificat 31.01.24.docx
Documentele la ofertă
-
31.01.24 12:10
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 modificat 31.01.24.docx
Documentele la ofertă
-
31.01.24 12:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MAGICTON SRL

Preţul ofertei: 32 725 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IMPRESO-PRINT SRL

Preţul ofertei: 49 474,15 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot 10 mun. Chișinău/Ialoveni/Strășeni/Criuleni/Dubăsari
Data:
27 ian 2024, 12:13
Subiectul întrebării:
Regenerare
Întrebare:
Nu este indicata cantitatea de cartuse pentru regenerare. Cum vom proceda in cazul cind cartusul va fi nevoie de reparat? Înțelegem că unii vor profita de acest fapt iar după semnarea contractului vor refuza regenerarea cartușului pe fapt că în contract nu este stipulat acest fapt. Ms
Răspuns (29 ian 2024, 10:03):
Bună ziua, grupul de lucru pentru achiziții a analizat întrebarea d-voastră și vă comunică următoarele: Specificația tehnică a fost modificată și s-a completat cu următorul text: ”După fiecare a 6-a reîncărcare se va efectua o regenerare a cartușului”. Vă mulțumim pentru întrebare. O zi bună.
Lot 10 mun. Chișinău/Ialoveni/Strășeni/Criuleni/Dubăsari
Data:
29 ian 2024, 10:22
Subiectul întrebării:
Cantitatea
Întrebare:
Nu este indicată cantitatea. Cum se va face regenerarea la 6 alimentare dacă în caietul de sarcini nu este indicată cantitatea adică evident că nu va fi nici oferta de preț pentru regenerare. Reiese că se va face doar alimentare? iar cartușele care vor fi necesar de regenerat chiar la 1 sau 2 alimentare deja rămîne problema Dvs?
Răspuns (30 ian 2024, 09:57):
Bună ziua, întrebarea d-voastră a fost examinată de către grupul de lucru pentru achiziții și vă anunțăm că au fost efectuate modificări în documentația de atribuire, pe care vă rugăm să o revedeți și să o analizați cu noile modificări în parte ce ține cantitatea serviciilor de regenerare a cartușelor și a serviciilor de reparație a imprimantelor. Oferta se va depune în conformitate cu Anunțul de participare modificat la data de 30.01.2024. De asemenea, a fost majorat termenul pentru perioada de actualizare și de depunere a ofertelor. Mulțumim pentru întrebare. O zi frumoasă.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări