1
Perioada de actualizare
de la 26.01.2024 11:00
până la 07.02.2024 09:51
2
Propunerea ofertelor
de la 07.02.2024 09:51
până la 21.02.2024 09:51
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 5 510 417 MDL
Perioada clarificărilor: 26 ian 2024, 11:00 - 7 febr 2024, 9:51
Perioada de depunere a ofertelor: 7 febr 2024, 9:51 - 21 febr 2024, 9:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament pentru sistemul de stocare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piata Marii Adunari Nationale nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Potrîmba Petru
Telefonul de contact
+37322828162
Datele achizitiei
Data publicării
26 ian 2024, 10:39
Data ultimilor modificări
5 febr 2024, 9:51
Achizitii.md ID
21160091
CPV
48820000-2 - Servere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot 1
Buget: 530000.0 MDL
Activ
Lot 2
Buget: 4980417.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare
Documentele la ofertă
Anunt de participare
26.01.24 11:00
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
Documentele la ofertă
Documentatia standard
26.01.24 11:00
Anexa 22 Specificatii tehnice
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice
26.01.24 11:00
Anexa 23 Specificatii de Pret
Documentele la ofertă
Specificatii de pret
26.01.24 11:00
duae_ro_0
Documentele la ofertă
DUAE
26.01.24 11:00
Anunt de intentie nr.4
Documentele la ofertă
Anunt de intentie
26.01.24 11:00
(MODIFICAT) Anunt de participare
Documentele la ofertă
(MODIFICAT) Anunt de participare
5.02.24 09:51
Data:
30 ian 2024, 14:18
Subiectul întrebării:
ing
Întrebare:
Buna ziua, Va rog sa sepcificati daca este nevoie de prezentarea certificatului inginerului specializat pe aceste produse ?
Răspuns (5 febr 2024, 09:50):
Da, este nevoie de prezentarea certificatului inginerului specializat pe aceste produse. S-a anexat Anunt de participare (MODIFICAT)
Data:
30 ian 2024, 14:21
Subiectul întrebării:
Autorizatie
Întrebare:
Buna ziua, va rog sa scoateti conditia de "Autorizatie de la producator" deoarece netapp acorda prioritata doar unui singur participant la tender.
Răspuns (2 febr 2024, 16:41):
Condiția data nu poate fi scoasa. E necesar sa avem suport calificat pe acest sistem. Personalul trebuie sa fie calificat.
Data:
30 ian 2024, 16:36
Subiectul întrebării:
Network Interfaces
Întrebare:
please provide information on the number and type of network interfaces
Răspuns (2 febr 2024, 16:40):
At the moment are in use 2x10Gb/s interfaces per controller, total 20GB/s total throughput per controller. Total 40GB/s per storage system.
Data:
30 ian 2024, 16:39
Subiectul întrebării:
retea
Întrebare:
vă rugăm să furnizați informații despre numărul și tipul de interfețe de rețea utilizate
Răspuns (2 febr 2024, 16:40):
La moment sunt utilizate cite 2-a interfete de 10GB/s per controller. Total 20GB/s per controller. In total 40GB/s pentru sistem de stocare.
Data:
31 ian 2024, 14:48
Subiectul întrebării:
Solutie alterntiva
Întrebare:
Stimată Autoritate Contractantă, Având în vedere specificațiile solicitate, observăm că cerințele curente favorizeaza un anumit vendor și partener. Aceasta poate conduce la o limitare a competiției și, implicit, la potențiale oferte de preț mai ridicate, spre deservirea interesului public. De aceea, propunem admiterea soluțiilor alternative care oferă aceeași capacitate și clasă de storage, cu suport și garanție pentru o perioadă de 3 ani, dar la un preț potențial mai avantajos. Argumentăm această solicitare pe baza următoarelor considerente: Competiție deschisă și echitabilă: Admiterea soluțiilor alternative poate spori concurența, ducând la obținerea unor oferte mai avantajoase din punct de vedere financiar, fără a compromite calitatea sau specificațiile tehnice. Optimizare bugetară: Prin explorarea unei game variate de opțiuni, autoritatea contractantă poate beneficia de economii semnificative de buget, care pot fi realocate pentru alte necesități tehnologice sau operaționale. Conformitate cu principiile achizițiilor publice: Includerea de soluții alternative este în concordanță cu principiile de transparență, nediscriminare și deschidere către inovație în cadrul proceselor de achiziție publică. Solicităm, prin urmare, clarificări cu privire la posibilitatea de a accepta propuneri care îndeplinesc sau depășesc specificațiile tehnice solicitate, dar printr-o abordare diferită față de cea inițială, garantând astfel o evaluare corectă și imparțială a tuturor ofertelor. Vă mulțumim pentru atenția acordată acestei solicitări și așteptăm cu interes răspunsul dumneavoastră.
Răspuns (5 febr 2024, 09:54):
Este o extindere a sistemului de stocare existent care se afla in producție. Tehnic la moment nu exista nici o varianta alternativa sa trecem pe calea achizițiilor noului sistem de stocare. Procurarea noului sistem de stocare aduce dupa sine mai multi pasi si mai mult timp de la procurarea sistemului pina la trecere in producție. Sunt necesare training-uri pentru staff, configurarea/testarea/acceptarea noului sistem de stocare, e un proces foarte lung. La moment dat limitarea in timp nu permite alt model de extindere capacităților necesare cit si performanta necesara. Vom fi bucuroși daca la achizitiile viitoare a sistemelor de stocare noi vor fi livrate sisteme de stocare calitative, performante si la preturi mai avantajoase. Mulțumim pentru propunere.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.