1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2024 16:20
până la 13.02.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.02.2024 16:00
până la 23.02.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 600 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2024, 16:20 - 13 febr 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 febr 2024, 16:00 - 23 febr 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament individual de protecție

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Bulmag
Telefonul de contact
022256797, 067748246, 060711110
Datele achizitiei
Data publicării
24 ian 2024, 16:20
Data ultimilor modificări
26 ian 2024, 14:04
Achizitii.md ID
21158873
CPV
18140000-2 - Accesorii pentru îmbrăcăminte de lucru
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini eip.pdf caiet de sarcini eip.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.24 16:20
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
24.01.24 16:20
ap 13 modificat.pdf ap 13 modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
26.01.24 14:04
Data:
25 ian 2024, 08:11
Subiectul întrebării:
Divizarea lotului
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să divizați lotul pe compartimente separate, pentru a permite mai multor operatori economici să participe, astfel veți obține mai multe oferte și prețuri competitive.
Răspuns (25 ian 2024, 09:12):
Potrivit pct. 9 din anunțul de participare: „Operatorul economic poate depune oferta pentru: un lot; două loturi; mai multe loturi; toate loturile”. la caz, lot = pozitie
Echipament individual de protecție
Data:
25 ian 2024, 08:39
Subiectul întrebării:
Modul de evaluare
Întrebare:
Buna ziua, evaluarea va fi efectuată pe fiacare poziție în parte?
Răspuns (25 ian 2024, 09:14):
DA. Potrivit pct. 20 din anunțul de participare: „Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: prețul cel mai scăzut pe lot”. La caz, lot = pozitie
Data:
25 ian 2024, 11:11
Subiectul întrebării:
20 din anunțul de participare
Întrebare:
Vă rugăm să publicați pe platforma fiecare poziție aparte, altfel evaluarea pe platforma nu va fi corecta. La moment platforma va analiza pe lot întreg (adică operatorul economic trebuie sa prezinte absolut toate pozițiile solicitate de către Autoritatea contractanta
Răspuns (25 ian 2024, 11:20):
Potrivit art. 5 alin. (6) lit. f) din Legea nr. 74/2020, Grupul de lucru are următoarele atribuții în domeniul achizițiilor sectoriale: examinează, evaluează și compară ofertele operatorilor economici prezentate în cadrul procedurilor de achiziție sectorială. Respectiv, nu platforma evaluează ofertele, dar grupul de lucru constituit în acest sens.
Data:
29 ian 2024, 19:40
Subiectul întrebării:
Certificat privind lipsa sau existența restanțelor față de buget
Întrebare:
Bună ziua, conform Anunțului publicat pe pagina Agenției Achiziții Publice https://tender.gov.md/sites/default/files/sites/default/files/atasamente/comunicate/scrisoare_sfs.pdf Serviciul Fiscal de Stat începând cu data de 01.01.2024 nu eliberează Certificatul respectiv. În anunțul de participare se solicită prezentarea copiei certificatului, cum procedăm în cazul dat???? Mulțumim anticipat!!!
Răspuns (30 ian 2024, 10:38):
Bună ziua, conform anunțului de participare s-a solicitat prezentarea unui certificat care să confirme lipsa sau existanța restanțelor față de bugetul public național, nefiind menționată obligativitatea eliberării/semnării acestuia de către Serviciul Fiscal de Stat. Astfel, certificatul dat poate fi generat de către operatorii econoimici de pe Portalul Guvernametal al Cetățeanului și al Unităților de Drept ”MCabinet” si respectiv prezentat în cadrul prezentei proceduri.
Data:
6 febr 2024, 14:13
Subiectul întrebării:
Marimile solicitate per cantitate
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să indicați marimile per cantitate
Răspuns (7 febr 2024, 13:00):
Bună ziua. Diapazonul de mărimi pentru încălțăminte este de la 36 până la 48 și îmbrăcăminte de la 40 până la 68. Mărimile și cantitățile exacte vor fi concretizate și prezentate la momentul înaintării solicitărilor/comenzilor. În prezent indicarea informației respective nu este posibilă, datorită fluctuației de personal.
Data:
9 febr 2024, 09:12
Subiectul întrebării:
Evaluare
Întrebare:
Buna ziua. Pentru a exclude orice interpretare eronata va rugam sa precizati. Un agent economic poate participa de exemplu doar pentru pozitia "Vestă de avertizare" si oferta lui va fi considerata acceptabila pentru evaluare, desi nu a prezentat oferte si pentru alte pozitii din compartiment/lot. Corect?
Răspuns (10 febr 2024, 08:08):
DA
Data:
9 febr 2024, 09:33
Subiectul întrebării:
EN 340
Întrebare:
Buna ziua EN 340 - a fost înlocuit în 2013 cu un alt standard EN ISO 13688. https://standards.iteh.ai/catalog/standards/cen/2bc6e2b9-9193-4307-8990-ed74132b9d97/en-340-2003 Standardul 13688 va fi acceptat ?
Răspuns (13 febr 2024, 14:03):
DA
Data:
9 febr 2024, 09:34
Subiectul întrebării:
Garanția pentru ofertă - în sumă de 1 % din valoarea ofertei fără TVA.
Întrebare:
Acceptați doar transferul bancar, sau garanția bancară (așa cum era în trecut) este, de asemenea, acceptabilă?
Răspuns (13 febr 2024, 14:06):
Bună ziua. Solicităm respectarea cerințelor indicate în anunțul de participare.
Data:
12 febr 2024, 11:43
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Bună ziua, vă rugăm să revizuiti termenul de livrare până la 90 zile, dat fiind faptul că cantitațile pe care le solicitati necesita timp pentru producere și livrare.
Răspuns (13 febr 2024, 14:06):
Bună ziua. Solicităm respectarea cerințelor indicate în documantația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.