1
Perioada de actualizare
de la 23.01.2024 16:16
până la 03.02.2024 13:20
2
Propunerea ofertelor
de la 03.02.2024 13:20
până la 15.02.2024 13:20
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 911 187 MDL
Perioada clarificărilor: 23 ian 2024, 16:16 - 3 febr 2024, 13:20
Perioada de depunere a ofertelor: 3 febr 2024, 13:20 - 15 febr 2024, 13:20

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de salubrizare/amenajare a teritoriului or. Sîngera, s. Revaca, s. Dobrogea pentru anul 2024, Servicii de colectare si transportare a deseurilor menajere de la institutiile publice din subordinea APL, anul 2024

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Popa Valeriu
Telefonul de contact
022 41-30-41
Datele achizitiei
Data publicării
23 ian 2024, 16:16
Data ultimilor modificări
1 febr 2024, 13:20
Achizitii.md ID
21158190
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
23.01.24 16:16
duae servicii salubrizare 2024.doc
Documentele la ofertă
DUAE
23.01.24 16:16
anunt salubrizare amenajare.pdf anunt salubrizare amenajare.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT
1.02.24 13:20
ds salubrizare2024.docx
Documentele la ofertă
DS
1.02.24 13:20
Servicii de salubrizare/amenajare a teritoriului or. Sîngera, s. Revaca, s. Dobrogea pentru anul 2024, Servicii de colectare si transportare a deseurilor menajere de la institutiile publice din subordinea APL, anul 2024
Data:
30 ian 2024, 11:46
Subiectul întrebării:
Atribuire pe loturi/ Autorizație de mediu/Sortarea deșeurilor
Întrebare:
Bună ziua, solicităm respectuos să recurgeți la atribuirea pe loturi a contractelor pentru salubrizare/amenajarea teritoriului. Reieșind din specificul serviciilor care urmează a fi prestate, acestea 2 servicii sunt distincte și necesită a fi contractate separat. Or, există companii specializate pe servicii de gestionare a deșeurilor și nu prestează servicii de amenajare, și invers. În cazul în care nu se atribuie pe loturi, se limitează numărul de ofertanți și astfel nu va fi asigurată cel mai scăzut preț. Conform art. 39 al Legii privind achizițiile publice, Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire. (3) Dacă nu recurge la atribuirea contractului pe loturi, autoritatea contractantă are obligaţia de a justifica decizia de a nu atribui contractul pe loturi. Totodată, atragem atenția Dvs asupra faptulu că conform prevederilor Legii 209/2016 privind deșeurile, operatorii care prestează servicii de gestionare a deșeurilor, au obligația de a asigura sortarea și valorificarea ulterioară a deșeurilor reciclabile colectate, și are dreptul de a înhuma (depozita) doar deșeurile care nu pot fi reciclare. În acest context, solicităm respectuos să modificați documentația licitației și să includeți obligația de deținere de către ofertant a autorizației de mediu pentru colectare/transportarea deșeurilor precum și deținerea autorizației de sortare a deșeurilor, or, prezentarea unei contract de prestări servicii de sortare cu un operator autorizat. În cazul în care nu vor fi luate în considerare solicitările noastre, ne rezervăm dreptul de a contesta rezultatele prin intermediul Agenţiei Naţionale pentru Soluţionarea Contestaţiilor.
Răspuns (2 febr 2024, 08:37):
Conform pct.16 (9) din anunțul de participare, AC a solicitat ca cerință obligatorie deținerea autorizației de mediu (act care atesta dreptul de a presta servicii). Procedura nu este divizată pe loturi pentru a evita situații de neînțelegere între agentii economici privind prezentarea tehnicii (masinilor) în teren ( avînd în vedere că termenul/condițiile de prestare a serviciilor este timp de 24 ore de la solicitare).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.