1
Perioada de actualizare
de la 22.01.2024 14:08
până la 02.02.2024 10:47
2
Propunerea ofertelor
de la 02.02.2024 10:47
până la 08.02.2024 10:47
3
Licitaţie
de la 09.02.2024 14:00
până la 09.02.2024 14:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 365 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2024, 14:08 - 2 febr 2024, 10:47
Perioada de depunere a ofertelor: 2 febr 2024, 10:47 - 8 febr 2024, 10:47

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Videoscopuri

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Covalciuc
Telefonul de contact
022 504881
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2024, 14:08
Data ultimilor modificări
31 ian 2024, 10:47
Achizitii.md ID
21157292
CPV
32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Documentele la ofertă
Declaratie.signed.pdf
22.01.24 14:08
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare.signed.pdf
22.01.24 14:08
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
22.01.24 14:08
duae.docx
Documentele la ofertă
DUAE.docx
22.01.24 14:08
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
22.01.24 14:08
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.signed.pdf
22.01.24 14:08
declaratie.doc
Documentele la ofertă
Declaratie.doc
22.01.24 14:08
anunt de participare modificata.signed.pdf anunt de participare modificata.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare modificata.signed.pdf
31.01.24 10:47
anexe la documentatia standard modificata.docx
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard modificata.docx
31.01.24 10:47
anexa nr. 24 - videoscopuri modificata.signed.pdf anexa nr. 24 - videoscopuri modificata.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexa nr. 24 - videoscopuri modificata.signed.pdf
31.01.24 10:47
anexe la documentatia standard modificata.signed.pdf anexe la documentatia standard modificata.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anexe la documentatia standard modificata.signed.pdf
31.01.24 10:47
Data:
26 ian 2024, 17:42
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Stimată Auoritate Contractantă, ținând cont de faptul că echipamentele solicitate nu sunt mărfuri de stoc, ci sunt importate din afara țării, încadrarea în termenul de livrare de 20 zile lucrătoare devine imposibilă. Având în vedere cele menționate, solicităm respectuos să fie mărit termenul de livrare, cu indicarea termenului de de 45 zile lucrătoare.
Răspuns (31 ian 2024, 10:45):
Documentația de atribuire a fost modificată
Data:
31 ian 2024, 17:21
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Stimată Auoritate Contractantă, ținând cont de faptul că echipamentele solicitate nu sunt mărfuri de stoc, ci sunt importate din afara țării, încadrarea în termenul de livrare de 45 zile lucrătoare devine imposibilă. Având în vedere cele menționate, solicităm respectuos să fie mărit termenul de livrare, cu indicarea termenului de de 90 zile lucrătoare.
Răspuns (31 ian 2024, 17:34):
Stimate operator economic, cu referire la prima clarificare adresata la 26.01.2024, autoritatea contractanta - dand dovada de multa diligenta - a aplicat prevederile art. 7 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, și anume, principiul asigurării concurenței și al tratamentului egal în privința ofertanților, cu extinderea termenului de livrare a bunurilor. Respectiv, solicitarea Dvs cu acelasi text scris la indigo, dar cu indicarea unui termen de 90 de zile, nu poate fi calificata drept una de bunavointa. Astfel, va rugam - in cazul in care intentionati sa deveniti un potential ofertant - sa elaborati oferta in stricta conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire modificata.
Data:
31 ian 2024, 17:58
Subiectul întrebării:
Răspuns (31 ian 2024, 17:34):
Întrebare:
Stimată Auoritate Contractantă, ținând cont de faptul că importul marfurilor din China in urmatoarele 2 luni este imposibila deoarece ei sarbatoresc Anul Nou 2 luni (februarie si martie) va fi imposibil sa importam acest produs in termenul solicitat. Solicitam respectuos sa dati dovada de multa diligenta si in cazul nostru si sa aplicati prevederile art. 7 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, și anume, principiul asigurării concurenței și al tratamentului egal în privința ofertanților, cu extinderea termenului de livrare a bunurilor. In caz contrar, modificati cerintele cum a fost publicate initial cu termenul de livrare.
Răspuns (2 febr 2024, 10:29):
Operatorii economici, potentiali ofertanti, vor elabora oferta in conformitate cu cerintele autoritatii contractante, solicitate in documentatia de atribuire publicata, iar termenul de livrare a bunurilor ramane a fi de 45 de zile (indiferent de sarbatorile internationale si perioadele de manifestare a acestora).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.