Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 47 916 MDL
Perioada clarificărilor: 22 ian 2024, 10:13 - 24 ian 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 ian 2024, 9:00 - 30 ian 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Formulare medicale, registre pentru 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Efros Viorica
Telefonul de contact
022251508
Datele achizitiei
Data publicării
22 ian 2024, 10:13
Data ultimilor modificări
30 ian 2024, 9:00
Achizitii.md ID
21157040
CPV
22800000-8 - Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetărie din hârtie sau din carton
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Data:
23 ian 2024, 16:22
Subiectul întrebării:
Termen de livrare
Întrebare:
Buna ziua, clarificați vă rog termen de livrare. Pe de o parte, ați indicat că ”Durata contractului: de la 5 febr 2024, 10:12 până la 31 dec 2024, 10:12”. Pe de altă parte, ați indicat că ”Termen de livrare este 30 zile din momentul semnării contractului”.
Răspuns (24 ian 2024, 08:51):
Buna ziua. Termenul de livrare a bunurilor este de 30 zile, iar termenul de valabilitate a contractului este de până la 31.12.2024. Prin urmare autoritatea contractantă solicită de a nu se confunda termenul de livrare cu termenul cu termenul de valabilitate a contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.