1
Perioada de actualizare
de la 15.01.2024 10:19
până la 18.01.2024 14:25
2
Propunerea ofertelor
de la 18.01.2024 14:25
până la 21.01.2024 16:26
3
Licitaţie
de la 22.01.2024 13:18
până la 22.01.2024 13:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 35 121 MDL
Perioada clarificărilor: 15 ian 2024, 10:19 - 18 ian 2024, 14:25
Perioada de depunere a ofertelor: 18 ian 2024, 14:25 - 21 ian 2024, 16:26
Începutul licitației: 22 ian 2024, 13:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: HOTĂRÂREA GUVERNULUI Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
15 ian 2024, 10:10
Data ultimilor modificări
15 ian 2024, 14:54
Valoarea estimată (fără TVA)
35 121 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
351,21 MDL
Achizitii.md ID
21150447
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
22 ian 2024 10:12 - 30 dec 2024 10:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Articole de hârtie CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1280.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anunt 12.pdf anunt 12.pdf
Documentele la ofertă
-
15.01.24 10:19
anexa nr. 1 specificatia tehnica.docx
Documentele la ofertă
-
15.01.24 14:49
specificatii tehnice anexa nr. 22 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Documentele la ofertă
-
15.01.24 14:54
specificatii de pret anexa nr. 23 la ord. mf nr.115 din 15.09.2021.docx
Documentele la ofertă
-
15.01.24 14:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 22 910,08 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Bună Ziua! Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a evaluării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție de valoare mică Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024 privind achiziționarea rechizitelor de birou, conducându-se de prevederile art. 41 și art. 45 al Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 870 din 14.12.2022, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 - Accesorii de birou, oferta operatorului economic „Casa Moroșan” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA – 355 000,00 lei (suma totală cu TVA – 426 000,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 - Articole de hârtie, oferta operatorului economic „Rădop-OPT” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA – 22 910,08 lei (suma totală cu TVA – 27 492,10 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 3. A desemna câștigătoare pentru Lotul 3 - Calculatoare și accesorii, oferta operatorului economic „Birovits” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA – 26 176,00 lei (suma totală cu TVA – 31 411,20 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 4. A desemna câștigătoare pentru Lotul 4 - Mape, oferta operatorului economic „Birovits” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA 44 660,00 lei (suma totală cu TVA – 53 592,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 5. A desemna câștigătoare pentru Lotul 5 - Organizare, oferta operatorului economic „Casa Moroșan” S.R.L., reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziție a rechizitelor de birou (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1705306288185 din „15” ianuarie 2024), suma totală fără TVA – 2 799,88 lei (suma totală cu TVA – 3 359,84 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Casa Morosan

Preţul ofertei: 23 248,79 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 23 599 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări