1
Perioada de actualizare
de la 16.01.2024 10:00
până la 17.01.2024 10:30
2
Propunerea ofertelor
de la 17.01.2024 10:30
până la 22.01.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 168 938 MDL
Perioada clarificărilor: 16 ian 2024, 10:00 - 17 ian 2024, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 17 ian 2024, 10:30 - 22 ian 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii medicale și de laborator pentru 2024

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August 1989, nr.70
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Efros Viorica
Telefonul de contact
022251508
Datele achizitiei
Data publicării
16 ian 2024, 10:00
Data ultimilor modificări
16 ian 2024, 12:23
Achizitii.md ID
21150380
CPV
85100000-0 - Servicii de sănătate
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 16 - Dermatoscopie
Buget: 800.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
declarație de eligibilitate.docx
Documentele la ofertă
-Declarație eligibilitate
16.01.24 10:03
anexa nr.22.docx
Documentele la ofertă
-Anexa nr. 22
16.01.24 10:03
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
16.01.24 10:03
model contract servicii.docx
Model de сontract
-Model de contract
16.01.24 10:03
caiet-de-sarcini.semnat.pdf caiet-de-sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
-Caiet de sarcini
16.01.24 10:03
anexa nr.23.docx
Documentele la ofertă
-Anexa nr. 23
16.01.24 10:03
Data:
16 ian 2024, 12:23
Subiectul întrebării:
Termenele de actualizare și de propunere a ofertelor
Întrebare:
Buna ziua, Solicităm extinderea termenelor de actualizare și de propunere a ofertelor deoarece acestea sunt foarte restrînse și insuficiente pentru pregătirea calitativă către procedura de achiziție. Cu semenea termene restrânse se crează impresia că cineva deja a pregătit oferta și doar trebuie s-o plaseze urgent astfel că nimeni să nu reușească. Mulțumim.
Răspuns (16 ian 2024, 14:21):
Conform pragului estimativ publicat se atestă procedura de mică valoare, care se ghidează de prevederile H.G nr.870/2022, conform pct.33 (La inițierea achiziției publice de valoare mică, autoritatea/entitatea contractantă stabilește în SIA „RSAP” ora și data-limită de depunere a ofertelor, astfel încât operatorul economic să dispună de timp suficient pentru întocmirea documentelor solicitate) și pct. 34 (Perioada cuprinsă între data publicării achiziției publice de valoare mică și data-limită de depunere a ofertei trebuie să fie de cel puțin 2 zile) autoritatea contractantă a respectat întocmai prevederile supra indicate. Adițional, se indică că în cerința față de operator nu au fost incluse cerințe complexe sau dificile.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.