1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2024 14:57
până la 16.01.2024 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 16.01.2024 08:30
până la 19.01.2024 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 60 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2024, 14:57 - 16 ian 2024, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 16 ian 2024, 8:30 - 19 ian 2024, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023
Achiziționarea serviciilor obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, IMSP IFP ” Chiril Draganiuc” constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art. 5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, situațiile financiare pentru anul 2020 ale entităților mijlocii și entițăților mari trebuie să fie supuse auditului în mod obligatoriu. Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IFP ”Chiril Draganiuc” este o instituție publică la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică , gestionează mijloacele financiare primate din fondurile de Asigurări Obligatorii de Asigurări Medicale (FAOAM), prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IFP ”Chiril Draganiuc” pentru anul 2023
Total active imobilizate: 210476,80 mii lei
Venituri din vânzâri: 152273,6 mii lei
Numărul mediu al salariaților în perioada de gestiune: 479,00 persoane.
Numărul mediu lunar de facturi:470;
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IFP ”Chiril Draganiuc”
-Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
-Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IFP ”Chiril Draganiuc” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
-Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gabriela Lisenco
Telefonul de contact
022 572 213
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2024, 14:53
Data ultimilor modificări
12 ian 2024, 14:57
Valoarea estimată (fără TVA)
60 000 MDL
Achizitii.md ID
21148034
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Durata contractului
22 ian 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitionarea serviciilor de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 prin procedura de achiziție publică de valoare mică pentru anul 2024 CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare audit.docx
Documentele la ofertă
-
12.01.24 14:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Divers Audit

Preţul ofertei: 50 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societatea de Audit Primaudit Company

Preţul ofertei: 57 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

“First Audit International” SRL

Preţul ofertei: 59 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări