1
Perioada de actualizare
de la 12.01.2024 10:46
până la 21.01.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.01.2024 11:00
până la 24.01.2024 17:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 419 638 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2024, 10:46 - 21 ian 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 ian 2024, 11:00 - 24 ian 2024, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Instrumentar chirurgical (traumatologie) pentru anul 2024

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciu Achizitii Publice IMSP SCM SF Treime
Telefonul de contact
+37322438237;
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2024, 10:46
Data ultimilor modificări
15 ian 2024, 11:01
Achizitii.md ID
21147257
CPV
33140000-3 - Consumabile medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
15 ian 2024, 11:01
Subiectul întrebării:
Mostre
Întrebare:
Cantitatea achizitionata pu majoritatea pozitiilor este o singura bucata. Pentru a satisface cerinta cu mostre, OE trebuie sa faca o comanda de la producator pentru toate pozitiile care sint licitate. Desi nu este clar de ce ati solicita mostre pentru astfel de instrumente cind cantitatea achizitionata este doar o singura bucata.... Solicitam sa extindeti termeul de prezentarea mostrelor pina la 10 zile, pentru a da posibilitatea de a economisi cel putin pe logistica. Va rugam sa veniti cu clarificari.
Răspuns (15 ian 2024, 12:05):
Bună ziua. Mostră se va prezenta o singură poziție din toată lista pentru a verifica aliajul, inscripția de pe instrument. Mostra poate fi un instrument deja utilizat și se va restitui după evaluare.
Data:
15 ian 2024, 11:37
Subiectul întrebării:
Cerinta tehnica: Pentru a facilita evaluarea descrierii tehnice a fiecărui instrument propus în parte, la momentul deschiderii licitației obligatoriu se va prezenta originalul catalogului poligrafic al producătorului
Întrebare:
Solicitam respectuos o clarificare pentru sintagma "Pentru a facilita evaluarea descrierii tehnice a fiecărui instrument propus în parte, la momentul deschiderii licitației obligatoriu se va prezenta originalul catalogului poligrafic al producătorului".... Ce inseamna "la momentul deschiderii licitației obligatoriu se va prezenta originalul catalogului poligrafic al producătorului"? Catalogul trebuie sa fie prezentat pe suport hirtie, original printat de catre producator, inainte de deschidere ofertelor? Va rugam sa veniti cu clarificari.
Răspuns (15 ian 2024, 13:47):
Bună ziua. Se acceptă catalogul electronic sau link-ul către catalog în care se regăsesc toate datele de identificare ale produselor solicitate în licitație
Data:
15 ian 2024, 15:58
Subiectul întrebării:
Anunt de participare, pt. 12: Termenul de înlocuire al produselor: 3 zile de la notificarea achizitorului.
Întrebare:
Solicitam respectuos o clarificare pentru sintagma "Termenul de înlocuire al produselor: 3 zile de la notificarea achizitorului. ". Despre care produse se refera cerinta data? In care cazuri produsul trebuie sa fie inlocuit si care motive/circumstante va sta ca baza pentru inlocuire?
Răspuns (15 ian 2024, 16:10):
Buna ziua, foarte rar se întîmpla ca produsul sa aibă defecte din fabrica, sau funcționale, prin urmare termen de 3 zile urmează a fi ridicat bunul nou/neutilizat de la autoritate și înlocuit. Multumesc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.