Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 ian 2024, 7:44 - 15 ian 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 ian 2024, 8:00 - 18 ian 2024, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de auditare financiară a situațiilor financiare pentru anul 2023
Informația despre anulare
Motivul anulării
Grupul de lucru pentru achiziții prin prezenta Decizie anulează procedura de achiziție MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1705038171489 – servicii de auditare financiară, făcînd uz de analogia legii și anume art.71 alin.(1) lit. g) în coroborare cu art. 69 alin. (11) ale Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice – g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni (la caz - nestabilirea de criterii și/sau factori suplimentari delimitatorii), autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.
Data anulării
14 febr 2024, 15:22
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Caba-Bradu
Telefonul de contact
069482548
Datele achizitiei
Data publicării
12 ian 2024, 7:44
Data ultimilor modificări
14 febr 2024, 15:23
Achizitii.md ID
21146938
CPV
79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.