Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21146726
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
83 849,99 MDL
Perioada clarificărilor:
11 ian 2024, 17:21 - 17 ian 2024, 17:05
Perioada de depunere a ofertelor:
17 ian 2024, 17:05 - 20 ian 2024, 17:05
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Achiziționarea consumabile pentru dispozitive medicale și dispozitive medicale în scopul realizării Programului Național de Control al Cancerului pentru anul 2024 (repetat 4)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2024, 17:21
Data ultimilor modificări
20 ian 2024, 17:05
Achizitii.md ID
21146726
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot nr. 1 Lamele de acoperire 22 mm x 22 mm
Buget: 500.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 2 - Lot nr. 2 Adeziv din soluție de cauciuc
Buget: 1666.66 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 3 - Lot nr. 3 Lame de microscop încărcate pozitiv
Buget: 3583.33 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 4 - Lot nr. 4 Agitator magnetic cu placă fierbinte
Buget: 8100.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Lotul nr. 5 - Lot nr. 5 Agitator-incubator orbital
Buget: 70000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
12 ian 2024, 10:39
Subiectul întrebării:
Cerinte obligatorii de calificare
Întrebare:
Stimate autoritate contractanta, analizand cerintele de calificare obligatorii se obsera faptul ca cerinta cu nr.18 se bate cap in cap cu cerinta nr.19. Va rugam sa le revizuiti si daca e posibil sa omiteti Nota: Vor fi atribuite doar Dispozitivelor Medicale înregistrate în Registrul de Stat al Dispozitivelor Medicale, din cerinta nr.18. Speram la o intelegere colegiala. Multumim anticipat.
Răspuns (15 ian 2024, 17:03):
Bună ziua, cerințele menționate din anunțul de participare au fost ajustate.
Data:
12 ian 2024, 10:43
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execuție va fi valabilă până la 31 ianuarie 2025
Întrebare:
Daca termenii de livrare stipulati in anunt este Pînă la finele trimestrului I (2024), atunci de ce se solicita ca Garanția de bună execuție a contractului va fi valabilă până la 31 ianuarie 2025? E posibil sa reduceti aceasta perioada intr-un termen mai scurt?
Răspuns (15 ian 2024, 17:04):
Garanția de bună execuție va fi returnată odată cu executarea integrală a contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK