1
Perioada de actualizare
de la 24.01.2024 16:44
până la 31.01.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.01.2024 10:00
până la 06.02.2024 10:00
3
Licitaţie
07.02.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 442 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 ian 2024, 16:44 - 31 ian 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 ian 2024, 10:00 - 6 febr 2024, 10:00
Începutul licitației: 7 febr 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reparare și de întreținere a automobilelor Skoda
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghenadie Vacarciuc
Telefonul de contact
+37369999170
Datele achizitiei
Data publicării
11 ian 2024, 9:48
Data ultimilor modificări
24 ian 2024, 16:44
Valoarea estimată (fără TVA)
442 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
442 MDL
Achizitii.md ID
21145396
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
13 febr 2024 16:42 - 31 dec 2024 16:44
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reparare și de întreținere a automobilelor Skoda Rapid CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 34.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de reparare și de întreținere a automobilelor Skoda SUperb CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet_sarcini_rep_auto_2024.pdf caiet_sarcini_rep_auto_2024.pdf
Documentele la ofertă
-
24.01.24 16:44
duae_rep_automobile.doc
Documentele la ofertă
-
24.01.24 16:44
ds_rep_automobile.docx
Documentele la ofertă
-
24.01.24 16:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC-HERMES

Preţul ofertei: 441 733,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări