1
Perioada de actualizare
de la 03.01.2024 11:06
până la 08.01.2024 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.01.2024 00:00
până la 11.01.2024 00:00
3
Licitaţie
de la 11.01.2024 14:00
până la 11.01.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 240 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 ian 2024, 11:06 - 8 ian 2024, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 ian 2024, 0:00 - 11 ian 2024, 0:00
Începutul licitației: 11 ian 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Hârtie format A4, minim 80g/m2, minim 500 foi/pachet, clasa B, culoare albă, netedă, fără încreţituri sau alte defecte, ambalaj rezistent la transportare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasile Cuculescu
Telefonul de contact
+37379601690
Datele achizitiei
Data publicării
2 ian 2024, 13:19
Data ultimilor modificări
3 ian 2024, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
240 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 400 MDL
Achizitii.md ID
21139512
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 4
Durata contractului
13 ian 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hîrtie albă pentru copiatoare, imprimante, xerox,A-4, pentru anul 2024 CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 4000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 213 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinări, evaluării și comparării ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire s-a decis: Atribuirea contractului de achiziție publică, în baza deciziei grupului de lucru nr. 02 din 11.01.2024, agentului economic „Rădop-0pt” SRL, cîştigător a COP nr. ocds-b3wdp1-MD-1704194475387 din 03.01.2024, care a oferit prețul cel mai scăzut.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CARTNORD PAPER SRL

Preţul ofertei: 214 968 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări