1
Perioada de actualizare
de la 28.12.2023 18:09
până la 07.01.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 07.01.2024 16:30
până la 12.01.2024 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 459 731,48 MDL
Perioada clarificărilor: 28 dec 2023, 18:09 - 7 ian 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 ian 2024, 16:30 - 12 ian 2024, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de cantină și servicii de catering pentru alimentarea elevilor, 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2030, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 48
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stepanov Radu
Telefonul de contact
068594833
Datele achizitiei
Data publicării
28 dec 2023, 17:42
Data ultimilor modificări
28 dec 2023, 18:09
Valoarea estimată (fără TVA)
459 731,48 MDL
Achizitii.md ID
21138015
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 48
Durata contractului
15 ian 2024 18:06 - 30 dec 2024 18:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de cantină și servicii de catering CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 28700.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
- documente standard la ofertă
28.12.23 18:09
duae.doc
Documentele la ofertă
- documentele la ofertă
28.12.23 18:09
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini - semnat
28.12.23 18:09
anunț de intentie.pdf anunț de intentie.pdf
Documentele la ofertă
- anunț de intenție - semnat
28.12.23 18:09
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
- anunț de participare - semnat
28.12.23 18:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Kids Catering SRL

Preţul ofertei: 459 731,48 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Este unicul candidat, si toate actele corespund cerințelor și se respectă tehnicile și instrumentele de atribuire cerute: cel mai bun raport preț-calitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări