1
Perioada de actualizare
de la 27.12.2023 15:10
până la 03.01.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.01.2024 15:00
până la 08.01.2024 15:00
3
Licitaţie
09.01.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 70 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 dec 2023, 15:10 - 3 ian 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 ian 2024, 15:00 - 8 ian 2024, 15:00
Începutul licitației: 9 ian 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziția, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus în cadrul infrastructurii informatice a CNPF pentru anul 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2023, 15:05
Data ultimilor modificări
28 dec 2023, 10:50
Valoarea estimată (fără TVA)
70 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
700 MDL
Achizitii.md ID
21136740
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
10 ian 2024 15:09 - 30 dec 2024 15:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziția, instalarea și configurarea pachetelor software antivirus CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3_formulare declarație.docx
Documentele la ofertă
- Formulare
27.12.23 15:10
1_anunt de participare.pdf 1_anunt de participare.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
27.12.23 15:10
2_anexa_1_caiet de sarcini_antivirus_2024.pdf 2_anexa_1_caiet de sarcini_antivirus_2024.pdf
Documentele la ofertă
- Caiet de sarcini
27.12.23 15:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

XONTECH Systems

Preţul ofertei: 65 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerințelor CNPF
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări