1
Perioada de actualizare
de la 27.12.2023 14:36
până la 28.12.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2023 15:00
până la 31.12.2023 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 50 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 dec 2023, 14:36 - 28 dec 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2023, 15:00 - 31 dec 2023, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță a S.I.A. „e-Cancelaria” și S.I.A. „Human resources” pentru anul 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2023, 14:31
Data ultimilor modificări
27 dec 2023, 17:44
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Achizitii.md ID
21136655
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
1 ian 2024 14:35 - 30 dec 2024 14:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță a S.I.A. „e-Cancelaria” și S.I.A. „Human resources” CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1_anunt de participare.pdf 1_anunt de participare.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
27.12.23 14:36
2_anexa_1.pdf 2_anexa_1.pdf
Documentele la ofertă
- Anexa 1
27.12.23 14:36
3_formulare declarație.docx
Documentele la ofertă
- Formulare
27.12.23 14:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Preţul ofertei: 49 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea ofertei cu solicitarea CNPF
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări