1
Perioada de actualizare
de la 21.12.2023 14:15
până la 10.01.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.01.2024 14:00
până la 25.01.2024 14:00
3
Licitaţie
26.01.2024 13:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 dec 2023, 14:15 - 10 ian 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 ian 2024, 14:00 - 25 ian 2024, 14:00
Începutul licitației: 26 ian 2024, 13:09

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ: Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
21 dec 2023, 14:03
Data ultimilor modificări
21 dec 2023, 17:53
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21134309
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
27 ian 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică periodică și reparații auto şi piese de schimb auto CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.23 14:15
anexa nr. 1.1 specificatii tehnice si financiare.xlsx
Documentele la ofertă
-
21.12.23 14:15
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.23 14:15
anunț de participare nr. 8.docx
Documentele la ofertă
-
21.12.23 17:53
anunț de participare nr. 8.pdf anunț de participare nr. 8.pdf
Documentele la ofertă
-
21.12.23 17:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL,,Certicus"

Preţul ofertei: 150 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări