Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
21.12.2023 13:15
până la 02.01.2024 09:00
până la 02.01.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la
02.01.2024 09:00
până la 11.01.2024 09:00
până la 11.01.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
558 082 MDL
Perioada clarificărilor:
21 dec 2023, 13:15 - 2 ian 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 ian 2024, 9:00 - 11 ian 2024, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Produse de curățat și de lustruit - 2024
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
21 dec 2023, 13:15
Data ultimilor modificări
27 dec 2023, 10:26
Achizitii.md ID
21134257
MTender ID
CPV
39800000-0 - Produse de curăţat şi de lustruit
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 7 - 7.Prosop rulou (pentru mâini) pentru dispenser
Buget: 320562.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
1.anunt de participare.pdf
1.anunt de participare.pdf
Istoricul documentului
-
1.anunt de participare.pdf
1.anunt de participare.pdf
ID: 1bc51f62-744c-4e1c-83f9-9049b7b3d6fc
Documentele la ofertă
-
1.anunț de participare.docx
ID: 1bc51f62-744c-4e1c-83f9-9049b7b3d6fc
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
21.12.23 16:27
7.Prosop rulou (pentru mâini) pentru dispenser
Data:
27 dec 2023, 10:26
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini LOT 7
Întrebare:
Specificația rolei indică o lungime de 300 de metri.
Dacă rola declarată va fi de 250 de metri, poate participa?
În acest caz, se va indica prețul pe metru al tuturor rolelor.
De exemplu : 6600 role * 300 metri = 1980000 metri .
Răspuns (28 dec 2023, 09:55):
Buna ziua. Evaluarea se va face la bucată (rolă). Se solicită ca lungimea rolei să fie de aproximativ 300 m, plus/minus 5 m.
Data:
28 dec 2023, 10:56
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini LOT 7
Întrebare:
În acest caz, care este motivul pentru o valoare atât de precisă a metrajului unei role, cu o eroare de + - 5 metri?
Doar anumite organizații- membre au un metraj specific.
Vă rugăm să luați în considerare estimarea valorii metrului total.
În caz de refuz, vom fi nevoiți să contestăm decizia de licitație.
Răspuns (28 dec 2023, 14:53):
Caietul de sarcini pentru prosopul rulou este întocmit reieșind din compatibilitatea cu parametrii tehnici al dispenserilor existente în instituție. La moment piața de fabricare și comercializare a prosoapelor rulou dispune de un numar mare de producători atît locali, cât și străini. Baza tehnico-materială a producătorilor permit fabricarea rolelor în diferite dimensiuni. Prosoapele de hârtie nu sunt utilaje sau echipamente care la fabricarea cu noi sau diferite dimensiuni necesită careva investiții, deaceea fiecare producător e în stare să fabrice rulouri cu diverse dimensiuni. Totodată ținem să menționăm că condițiile înaintate, în felul cum le propuneți, în speță ar determina impunerea unor cerințe dezavantajoase pentru autoritatea contractantă, fapt care este inadmisibil, la caz, or, oportunitatea achiziționării de bunuri de o anumită performanță și calitate, precum și specificațiile tehnice impuse pentru acestea, sunt stabilite de fiecare autoritate contractantă în parte în funcție de necesitățile obiective ale acesteia, iar autoritatea contractantă este singura în măsură să decidă asupra necesităților obiective ale sale și modalității de satisfacere a lor, conform art. 37 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, care prevede că specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor și serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă și completă a obiectului achiziției, astfel încât fiecare cerință și criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK