1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2023 17:26
până la 29.12.2023 13:52
2
Propunerea ofertelor
de la 29.12.2023 13:52
până la 01.01.2024 14:52
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2023, 17:26 - 29 dec 2023, 13:52
Perioada de depunere a ofertelor: 29 dec 2023, 13:52 - 1 ian 2024, 14:52

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstructia parțială a cladirii existente din s. Volintiri, cu numarul cadastral – 8537201.103, în Centrul de Afaceri pentru Micii Antreprenori

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4241, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Volintiri, str. Pacii
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Hincu
Telefonul de contact
067100029
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2023, 17:26
Data ultimilor modificări
21 dec 2023, 8:56
Achizitii.md ID
21133915
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari (1).signed.pdf anunt_de_participare_lucrari (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare
20.12.23 17:26
Reconstructia parțială a cladirii existente din s. Volintiri, cu numarul cadastral – 8537201.103, în Centrul de Afaceri pentru Micii Antreprenori
Data:
21 dec 2023, 08:56
Subiectul întrebării:
Valoare estimativa
Întrebare:
În avizul de verificare pct. 6. Concluzii "Ca urmare, Devizul nr. "Centru de afaceri pentru Antreprenorii Mici în satul Volontiri, raionul Ștefan Vodă pe teren cu nr. cad. 8537201.103" se recomanda spre aprobare cu costul orientativ de deviz inclusiv TVA 20% în sumă de 5859,73 mii lei" după eliminarea valorii TVA Valoarea estimativă este de 4069,26 mii lei. Dumneavoastră ați pus Valoarea estimativă fără TVA doar 1 700 000 lei. S-a produs vreo greșeală ?
Răspuns (21 dec 2023, 17:45):
Buna seara. Mulţumim pentru întrebare. Nu este o greseala. Costul anuntat de 1700000 mdl se refera doar la prima etapa de lucrari din volumul total de lucrari pe obiectul dat. Doar volumul de lucrari pe etapa 1 este inclus in Caietul de sarcini anuntat.
Reconstructia parțială a cladirii existente din s. Volintiri, cu numarul cadastral – 8537201.103, în Centrul de Afaceri pentru Micii Antreprenori
Data:
21 dec 2023, 17:57
Subiectul întrebării:
cost lucrari
Întrebare:
care este costul fara TVA a lucrarilor?
Răspuns (26 dec 2023, 09:53):
Bună ziua! Costul fără TVA este de 1 700 000 lei
Reconstructia parțială a cladirii existente din s. Volintiri, cu numarul cadastral – 8537201.103, în Centrul de Afaceri pentru Micii Antreprenori
Data:
21 dec 2023, 19:38
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati varog lista de cantitati in format desfasurat 1B -este un formular care este indicat resursele la fiecare simbol acest formular desfasurat il poate face d-nu divizier cu numele si prenumele indicati in aviz de verificare pentru a afla telefon de contact a persoanelor care au efectuat devizele date aceesati https://www.incercom.md/?id=Atestare%20specialisti .Ati mai corectat careva gafe din procedurile anterioare dar fara mare efect .recomandare apelati la specialisti(divizieri) cind aveti intetia de a publica,un volum selectat dintrun deviz initial de dorit la aceleasi persoane care au executat initial deviz .
Răspuns (26 dec 2023, 09:55):
Bună ziua. În caietul de sarcini plasat sunt codurile pe fiecare activitate inclusă, care va poate servi pentru a calcula costurile pe fiecare poziţie. De forma nr.1 desfăşurat noi nu dispunem.
Reconstructia parțială a cladirii existente din s. Volintiri, cu numarul cadastral – 8537201.103, în Centrul de Afaceri pentru Micii Antreprenori
Data:
21 dec 2023, 19:41
Subiectul întrebării:
Lista de cantitati
Întrebare:
Deviz -1 Lucrari generale de constructie cap Acoperis poz-41 Asteriala, doliile inveiitorilor din tigla,din scinduri brute de rasinoase rigle de rasinoase - 100mm, gr. 24mm, geluite рео oarte, la constructii obisnuite. Normeleresurselor cu valoarea 0 (zero),(reparatie) -PRECIZATI CARE ESTE NORMA DE CONSUM LA LEMN
Răspuns (27 dec 2023, 13:47):
Pentru poz-41 se cere un volum 0,5m3 de scindură respectivă din lemn
Data:
21 dec 2023, 20:37
Subiectul întrebării:
lista de cantitati
Întrebare:
Deviz -1 Lucrari generale de constructie Precizare clarificare- P 83 pardoseli ce ati avut in vedere , daca coincide solutia tehnica aleasa de proiectant cu ceea cu resursele din simbolul ales de devizier .1 Este polisterolo beton sau 2 beton celular usor (BCU) .care este solutia din proiect de executie?
Răspuns (27 dec 2023, 13:48):
In poz-83 soluția tehnică solicitată este – polistirol beton
Data:
21 dec 2023, 20:47
Subiectul întrebării:
Lista de cantitati
Întrebare:
P39,40,41,42 Deviz Retele interioare alimentare cu apa si canalizare cap.Camine simbolul indicat AcD13A1 nu coincide cu descrierea indicata respectiv resursele sunt diferite. contactati divizierul pentru clarificari si ulterioare modificari
Răspuns (27 dec 2023, 13:48):
Pentru poz-39,40,41,42 din devizul rețele interioare de apă și canalizare va rugam sa folositi simbolul - AcE13A1, in loc de AcD13A1 indicat gresit.
Data:
25 dec 2023, 12:54
Subiectul întrebării:
pozitia 55
Întrebare:
La pozitia 55 din Lucrari generale de Constructie, volumul este de 1150 m, este o eroare ?
Răspuns (27 dec 2023, 13:50):
În poz-55 volumul correct este - 11,50m
Reconstructia parțială a cladirii existente din s. Volintiri, cu numarul cadastral – 8537201.103, în Centrul de Afaceri pentru Micii Antreprenori
Data:
25 dec 2023, 13:20
Subiectul întrebării:
CS
Întrebare:
Va rugam sa încărcați caietul de sarcini descifrat. Sunt multe lacune și greșeli în deviz. Retele interioare alimentare cu apa si canalizare. Pozitia 39-42 au codul AcD13A1 care nu corespunde lucrării date. Acest cod pesupune cu totul alta lucrare. Corect ar trebui aplicat AcE13A1 ca în poziția 43. Ca să fie clar ce presupun pozițiile neclare solicităm caietul de sarcini descifrat.
Răspuns (27 dec 2023, 13:50):
Beneficiarul nu dispune de caietul de sarcini desfășurat. Pentru poz-39-42 din devizul rețele interioare de apă și canalizare va rugam sa folositi codul - AcE13A1, in loc de AcD13A1 indicat gresit.
Reconstructia parțială a cladirii existente din s. Volintiri, cu numarul cadastral – 8537201.103, în Centrul de Afaceri pentru Micii Antreprenori
Data:
25 dec 2023, 13:25
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Dacă nu indicați ce coeficient de aplicat la arteriala (poziția 41) atunci se subînțelege că oferiți desinestatator cantitatea de lemn necesara. O să oferiți materialul necesar sau indicați ce norma de consuma fost calculata?
Răspuns (27 dec 2023, 13:52):
Pentru poz-41 trebuiet prevăzut un volum de 0,50m3 de scindură respectivă din lemn
Reconstructia parțială a cladirii existente din s. Volintiri, cu numarul cadastral – 8537201.103, în Centrul de Afaceri pentru Micii Antreprenori
Data:
27 dec 2023, 21:45
Subiectul întrebării:
Oferta
Întrebare:
Clarificari -privind prezentarea formularelor F7,3,5 (oferta financiara) sa fie inclusa Taxa TVA sau NU. Finatarea obiectivul va fi din care surse fiind faptul ca sa expertizat devizului fara TVA . Poate sa fie dintrun proiect prin care Agentul economic prin HG sa fie scutit de TVA. Clarificati aspectul dat .
Răspuns (28 dec 2023, 09:16):
Oferta financiara F7,5,3, trebuie sa fie prezentata fara TVA. Obiectul va fi renovat prin programul PNUD Moldova - M4EG care este scutit de TVA.
Data:
28 dec 2023, 12:45
Subiectul întrebării:
Anunt de particiipare
Întrebare:
Avind in vedere raspunsul la intrebarea anterioara scimbati si cerintile din anunt de participare -garantia bancara si altele
Răspuns (28 dec 2023, 16:16):
Alte cerinte, decit doar eliberarea de TVA, nu sint, deoarece contractarea va fi facuta de catre beneficiarul proiectului - Primaria s. Volintiri. Reprezentantul Programului PNUD - M4EG va monitoriza implementarea lucrarilor si va fi parte la luarea deciziilor pe peroada de implementare a contractului, dupa caz.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.