1
Perioada de actualizare
de la 18.12.2023 14:59
până la 26.12.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2023 09:00
până la 09.01.2024 09:00
3
Licitaţie
de la 10.01.2024 14:00
până la 10.01.2024 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 572 941,50 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2023, 14:59 - 26 dec 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2023, 9:00 - 9 ian 2024, 9:00
Începutul licitației: 10 ian 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto internă (RCA) și de asigurare auto „CASCO”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Miroslav Sendrea
Telefonul de contact
(022) 409-720
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2023, 11:12
Data ultimilor modificări
22 dec 2023, 9:48
Valoarea estimată (fără TVA)
572 941,50 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 729,41 MDL
Achizitii.md ID
21132199
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Durata contractului
4 ian 2024 14:57 - 30 dec 2024 14:57
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto internă (RCA) CPV: 66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Cantitatea: 146.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii de asigurare auto „CASCO” CPV: 66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard .docx
Documentele la ofertă
-
18.12.23 14:59
DUAE.doc
Documentele la ofertă
-
18.12.23 14:59
ANEXA nr. 2 CASCO.docx
Documentele la ofertă
-
18.12.23 14:59
ANEXA nr. 1 (RCA).doc
Documentele la ofertă
-
22.12.23 09:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ASTERRA GRUP

Preţul ofertei: 478 635,17 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă corespunde cerințelor specificate în documentațiua de atribuire și este cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, conform criteriul aplicat ”Prețul cel mai scăzut”.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IM CIA TRANSELIT SA

Preţul ofertei: 497 700,95 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"MOLDASIG"S.A.

Preţul ofertei: 524 666,57 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto internă (RCA) și de asigurare auto „CASCO”
Data:
21 dec 2023, 10:05
Subiectul întrebării:
Erori RCA
Întrebare:
Buna ziua, La calcularea primei de asigurare a mijloacelor de transport, am depistat mai multe erori ce tine de proprietate. De exemplu: DVF- 812, conform Anexei - Centrul de aprovizionare tehnico-materială, dar de fapt apartine altui Departament. Rugam sa indicati la fiecare Penitenciar IDNO si adaugator transmitem prin e-mail toate erorile care le-am depistat. Rog dupa corectarea erorilor sa fim informati.
Răspuns (22 dec 2023, 09:45):
Bună ziua. Eventuale erori tehnice sesizate au fost redactate în Anexa nr. 1 la Anunțul de participare, documentul fiind înlocuit în sistem. De asemenea Vă in formăm că în conformitate cu prevederile Legii nr. 300/2017 cu privire la sistemul administrației penitenciare, în vigoare din 16.05.2018, Departamentul instituțiilor penitenciare a fost reorganizat în Administrația Națională a Penitenciarelor. Prin urmare, titularul autovehiculelor nu se raportează la Departamente diferite, ci la aceiași autoritate administrativă din subordinea Ministerului Justiției. Cît privește lista autovehiculelor consemnată în Anexa nr. 1, precizăm că aceasta este redată conform locului distribuirii temporare a mijlocului de transport în gestiunea unei subdiviziuni concrete a ANP. Astfel, calculul prețului poliței de asigurare urmează a fi făcut conform prevederilor cadrului legal existent, în dependență de locul/ locația subdiviziunii (instituției) unde sunt înmatriculate autovehiculele în cauză.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări