1
Perioada de actualizare
de la 13.12.2023 10:11
până la 25.12.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.12.2023 11:00
până la 03.01.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 832 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 dec 2023, 10:11 - 25 dec 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 dec 2023, 11:00 - 3 ian 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugenia Gligor
Telefonul de contact
022205265
Datele achizitiei
Data publicării
13 dec 2023, 10:02
Data ultimilor modificări
13 dec 2023, 10:11
Valoarea estimată (fără TVA)
1 832 000 MDL
Achizitii.md ID
21130099
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
5 ian 2024 10:08 - 30 dec 2024 10:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță a Sistemului Informațional de Management Universitar, a portalului universitar și administrarea serverelor Universității de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemițanu” CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 6012.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 2 anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
13.12.23 10:11
documentație standard.docx
Documentele la ofertă
-
13.12.23 10:11
duae.doc
Documentele la ofertă
-
13.12.23 10:11
caiet de sarcini 2024.docx
Documentele la ofertă
-
13.12.23 10:11
declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
13.12.23 10:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Power IT

Preţul ofertei: 1 832 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări