1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2023 14:18
până la 22.12.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.12.2023 10:00
până la 28.12.2023 12:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 785 547,30 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2023, 14:18 - 22 dec 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2023, 10:00 - 28 dec 2023, 12:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație a elevilor din cadrul instituției de învățămînt autonomie financiară, IPLT ”Constantin Negruzzi” din str. Igor Vieru 6/2 mun.Chișinău, pentru perioada 01.01.2024-31.12.2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bitca Viorica
Telefonul de contact
079970434
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2023, 14:08
Data ultimilor modificări
12 dec 2023, 14:18
Valoarea estimată (fără TVA)
1 785 547,30 MDL
Achizitii.md ID
21129786
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Durata contractului
5 ian 2024 14:16 - 30 dec 2024 14:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_ .docx
Specificaţie tehnică
-
12.12.23 14:18
duae (1).doc
Criterii de eligibilitate
-
12.12.23 14:18
Documentele lotului
anunț de participare.pdf
-
12.12.23 14:18
duae (1).doc
-
12.12.23 14:18
ds_bunuri_servicii_ .docx
-
12.12.23 14:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 1 785 547,30 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde criteriilor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 1 785 547,30 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări