Servicii de mentenanță a Complexului protecție criptografică producere pentru anul 2024
până la 22.12.2023 10:00
până la 02.01.2024 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Contractului, să evalueze/examineze starea tehnică a Complexului și, pe baza rezultatelor obținute să elaboreze și să prezinte spre aprobare Beneficiarului următoarele documente:
1. Concepția de mentenanță a Complexului criptografic;
2. Planul de mentenanță a Compexului criptografic
* Baza metodologică pentru elaborarea documentelor menționate va fi Ordinul Ministerului Dezvoltării Informaționale nr.78/2006 cu privire la aprobarea reglementării tehnice „Procesele ciclului de viaţă al software-ului”, Anexa nr.8 (Structura concepției de mentenanță) și Anexa nr.9 (Conținutul planului de mentenanta), adaptate la specificul Compexului criptografic al Beneficiarului.
Întreținerea/mentenanța ulterioară a Complexului criptografic se va efectua în conformitate cu aceste documente.
2. Serviciile de mentenanță a Complexului vor fi prestate la sediul Beneficiarului - adresa: mun. Chișinău, str. A. Pușkin 42, în următoarea formă: revizie, repunere în funcție, intervenții accidentare și înlocuirea pieselor de schimb a echipamentului în cazul defecțiunilor. 950 000,00
3. Întreținerea tehnică va cuprinde următoarele echipamente:
(a) Fujitsu Primergy BX900 Blade Enclosure
Primergy Blade Chassis BX900S2
• 7 x Primergy Blade Servers BX920S3
• 2 x Primergy BX Connection Blade Brocade 5450
• 2 x Primergy BX Ethernet Switch IBP 36/8+2
• 2 x Management Blade
(b) Fujitsu Storage Eternus DX90 S2
Dual RAID Controller Module
• 2 x FC Host Adapters
• 12 x 1TB NL-SAS disk drives
• 2 x Power Supply Units
(c) Echipamente de comunicații:
• 2 x NGFW Fortinet 100F
(d) Time Server:
Meinberg Lantime: M300 NTP Server
4. Pentru fiecare tip de echipament vor fi prestate următoarele servicii:
(a) Deservirea tehnică periodică (2 ori în an) prin prestarea serviciilor de suport și upgrade a softului Firmware, precum și a softului integrat în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
(b) Diagnosticarea defecțiunilor, rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului
(c) Remedierea defecțiunilor critice ale echipamentului se va efectua la sediul Beneficiarului și nu va depăși 12 ore, pentru defecțiuni de nivel mediu până la 3 zile lucrătoare și cazuri nesemnificative până la 7 zile lucrătoare.
Remedierea defecțiunilor presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea și testarea funcționării adecvate a lor;
(d) Piesele de schimb necesare pentru înlăturarea defecţiunilor vor fi puse la dispoziție de către Prestator.
(e) Consultanța tehnică pentru personalul de întreținere.
5. Întreținerea periodică va fi efectuată de două ori pe an în conformitate cu programul stabilit în comun între Beneficiar și Prestator. Întreținerea periodică va include lista serviciilor profilactice după cum este specificat în contract.
6. Diagnosticarea problemei va fi efectuată la solicitarea Beneficiarului și nu va depăși 6 ore (24x7 în situații critice și 8x5 în celelalte situații); Numărul solicitărilor este nelimitat.
7. Prestatorul de servicii va pune la dispoziția Beneficiarului numere de telefon „hot-line” și adresa de e-mail/Service-Desk pentru transmiterea și înregistrarea promptă a cererilor de deservire.
8. La elaborarea contractului de întreținere, Prestatorul de servicii va coordona cu Beneficiarul categoriile de posibile disfuncționalități, modalitățile de soluționare la fiecare, precum și timpul mediu de eliminare a defecțiunilor pentru fiecare categorie.
9. Eliminarea disfuncționalităților minore se vor efectua on-site, fără a sista funcționarea celorlalte componente ale complexului, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic și nu contravine cerințelor tehnicii de securitate.
10. Echipamentele furnizate pentru înlocuire vor satisface pe deplin caracteristicile tehnice ale echipamentului înlocuit. Termenul de garanție și deservire a echipamentului înlocuit va fi de 12 de luni.
11. La solicitarea Beneficiarului Prestatorul va oferi în cadrul contractului de mentennanță consultații tehnice legate de funcționarea complexului, cât și dezvoltarea acestuia.
12. Prestatorul de servicii va duce evidența și va gestiona licențele pentru echipamentele și software-ul complexului.
-
duae — modificat.signed.pdf
duae — modificat.signed.pdf
ID: 1bba3b9e-4500-40ab-8c19-93e2ae3990db
Documentele la ofertă
-
DUAE.signed.pdf
DUAE.signed.pdf
ID: 1bba3b9e-4500-40ab-8c19-93e2ae3990db
Documentele la ofertă
-
anexe la documentatia standard — modificat.docx
ID: 33b14139-3a88-4378-8d08-29e072568178
Documentele la ofertă
-
Anexe la documentatia standard.docx
ID: 33b14139-3a88-4378-8d08-29e072568178
Documentele la ofertă
-
anexe la documentatia standard — modificat.signed.pdf
anexe la documentatia standard — modificat.signed.pdf
ID: 359b397a-13a7-4595-bbb7-97d435e7abbc
Documentele la ofertă
-
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
ID: 359b397a-13a7-4595-bbb7-97d435e7abbc
Documentele la ofertă
-
duae — modificat.docx
ID: 9980cc8a-cd9d-4210-b7e7-e46d4973f0a1
Documentele la ofertă
-
DUAE.docx
ID: 9980cc8a-cd9d-4210-b7e7-e46d4973f0a1
Documentele la ofertă
-
anunt de participare — modificat.signed.pdf
anunt de participare — modificat.signed.pdf
ID: d09b47b4-48f9-4411-887d-4621b4adc9f1
tenderNotice
-
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
ID: d09b47b4-48f9-4411-887d-4621b4adc9f1
tenderNotice
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
BTS PRO