1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2023 12:59
până la 21.12.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.12.2023 09:00
până la 27.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2023, 12:59 - 21 dec 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 dec 2023, 9:00 - 27 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie-decembrie) anului 2024
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Pîslari
Telefonul de contact
022 809 405
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2023, 12:50
Data ultimilor modificări
12 dec 2023, 13:36
Valoarea estimată (fără TVA)
800 000 MDL
Achizitii.md ID
21128958
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Melestiu, 20
Durata contractului
29 dec 2023 12:59 - 31 dec 2023 12:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie-decembrie) anului 2024 CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
documentația standard.
11.12.23 12:59
documentația standard 1.docx
Documentele la ofertă
documentația standard.
12.12.23 13:36
anunț de participare 1.pdf anunț de participare 1.pdf
tenderNotice
anunț de participare
12.12.23 13:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS"Scutul Energetic"

Preţul ofertei: 951 990 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cu cerințele solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 124 928 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări