1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2023 10:16
până la 22.12.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.12.2023 11:00
până la 11.01.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 655 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2023, 10:16 - 22 dec 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 dec 2023, 11:00 - 11 ian 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Menținerea și suportul tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2023, 9:59
Data ultimilor modificări
11 dec 2023, 10:16
Valoarea estimată (fără TVA)
655 000 MDL
Achizitii.md ID
21128764
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
13 ian 2024 10:11 - 30 mart 2025 10:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic a soluției pentru eficientizarea procesului de licențiere, autorizare și notificare bazată pe platforma Microsoft Dynamics CRM CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
11.12.23 10:16
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
11.12.23 10:16
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
11.12.23 10:16
3. duae (1).doc
Documentele la ofertă
-
11.12.23 10:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC DYNAMIXRM SRL

Preţul ofertei: 652 317,12 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta desemnată câștigătoare corespunde cerințelor de calificare și selecție.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări