1
Perioada de actualizare
de la 07.12.2023 16:02
până la 18.12.2023 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 18.12.2023 16:30
până la 28.12.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 450 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 dec 2023, 16:02 - 18 dec 2023, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 18 dec 2023, 16:30 - 28 dec 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

inginer nr. 2 - responsabil tehnic, domeniul apă și canalizare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
7 dec 2023, 15:53
Data ultimilor modificări
11 dec 2023, 12:37
Valoarea estimată (fără TVA)
450 000 MDL
Achizitii.md ID
21127760
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
1 febr 2024 15:59 - 29 dec 2024 16:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
inginer nr. 2 - responsabil tehnic, domeniul apă și canalizare CPV: 71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
7.12.23 16:02
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
- declaratie privind beneficiarii efectivi
7.12.23 16:02
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
- DUAE
7.12.23 16:02
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.signed.pdf
Documentele la ofertă
- documentatia standard
7.12.23 16:02
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini
7.12.23 16:02

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Rosca Laurian

Preţul ofertei: 440 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ”FAVOR PROIECT”

Preţul ofertei: 512 600 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări