1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2023 16:53
până la 18.12.2023 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.12.2023 00:00
până la 29.12.2023 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 001 085,21 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2023, 16:53 - 18 dec 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 dec 2023, 0:00 - 29 dec 2023, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționare Lucrărilor de construcție în cadrul proiectului «Îmbunătățirea condițiilor de viață și de agrement pentru locuitorii zonei de revitalizare a municipiului Ceadîr-Lunga. Etapa 2»
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Pobeda, 58, ap.312
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Sibov
Telefonul de contact
+37329822693
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2023, 16:47
Data ultimilor modificări
11 dec 2023, 16:37
Valoarea estimată (fără TVA)
7 001 085,21 MDL
Achizitii.md ID
21126693
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Tretiakov 36 et. 4
Durata contractului
9 ian 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționare Lucrărilor de construcție în cadrul proiectului «Îmbunătățirea condițiilor de viață și de agrement pentru locuitorii zonei de revitalizare a municipiului Ceadîr-Lunga. Etapa 2» CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: шт.
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Turnaconstruct

Preţul ofertei: 4 740 600,14 MDL
Statut: Învingător
Motivul: cîștigator
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.C.Cimtermic

Preţul ofertei: 5 767 651,52 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

MEDALMIR

Preţul ofertei: 5 805 311,31 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Sigma VenMer

Preţul ofertei: 5 951 137,41 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 6 239 518,86 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări