Achiziționare Lucrărilor de construcție în cadrul proiectului «Îmbunătățirea condițiilor de viață și de agrement pentru locuitorii zonei de revitalizare a municipiului Ceadîr-Lunga. Etapa 2»
până la 18.12.2023 00:00
până la 29.12.2023 00:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
SRL Turnaconstruct
S.C.Cimtermic
MEDALMIR
Sigma VenMer
SC Foremcons SRL
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".