1
Perioada de actualizare
de la 05.12.2023 16:28
până la 15.12.2023 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.12.2023 08:30
până la 22.12.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 78 250 MDL
Perioada clarificărilor: 5 dec 2023, 16:28 - 15 dec 2023, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 dec 2023, 8:30 - 22 dec 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fara cap, calitate superioara
GOST 20057 96
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Padnevici Alina
Telefonul de contact
+37379549332
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2023, 16:09
Data ultimilor modificări
6 dec 2023, 15:09
Valoarea estimată (fără TVA)
78 250 MDL
Achizitii.md ID
21126668
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fara cap, ambalat 5-15kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1050.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (2024).docx.signed.pdf anunt_de_participare (2024).docx.signed.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNT DE PARTICIPARE
5.12.23 16:28
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
5.12.23 16:28
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-DOCUMENTATIA STANDARD
5.12.23 16:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Telemar

Preţul ofertei: 55 125 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Sidva-V

Preţul ofertei: 59 062,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde oferta
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 60 375 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări