Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21126597
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
423 095 MDL
Perioada clarificărilor:
5 dec 2023, 16:14 - 14 dec 2023, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor:
14 dec 2023, 10:30 - 18 dec 2023, 11:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Dejun; prînz; cină
Informația despre anulare
Motivul anulării
Grupul de lucru a DECIS: reieșind din faptul ca a fost înaintată o singură ofertă, conform pct. 34 al HOTĂRÎRII GUVERNULUI Nr.987 din 10.10.2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri ”În cazul în care a fost depusă o singură ofertă, licitația electronică nu are loc, iar Grupul de lucru sau, după caz, specialistul certificat în domeniul achizițiilor publice urmează să decidă atribuirea contractului de achiziții ofertantului sau repetarea procedurii de achiziție”.
Data anulării
26 dec 2023, 14:00
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stratila Valeriu
Telefonul de contact
022526667; 068069933
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
5 dec 2023, 16:14
Data ultimilor modificări
26 dec 2023, 14:00
Achizitii.md ID
21126597
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
8 dec 2023, 16:57
Subiectul întrebării:
despre meniu
Întrebare:
Va rugam sa concretizati gramajul si continutul meniului cu Kcal. per portie
Răspuns (11 dec 2023, 09:16):
Conform HG nr.332 din 23.04.2009 Anexa nr.1 (numarul minim de calorii pe zi -1 persoana: 27287,2- persoane plasate la general, 3109,00 - minori, 2905,6 -bolnavi şi invalizi de gr.I şi gr.II, 2960,00 - femei gravide şi mame care alaptează, Alimente în timpul escortării - 3088,75 - general, 3144,00 - minori.)
Data:
11 dec 2023, 13:25
Subiectul întrebării:
claritate meniu
Întrebare:
Avînd în vedere că practica arată alte modalități de interpretare pe subiectul calitate-preț al meniului, iar unii agenți economici utilizează cu rea-credință și interpretează dintr-un unghi de referință ilegal criteriile indicate, după noi, dorim să avem claritate pe subiectul:
meniului și structurii nutritive, unde se va ține cont de caloriile stabilite conform actelor normative aprobate în domeniul dat. Meniul obligatoriu va conține elementele și produsele folosite la prepararea bucatelor pentru fiecare zi, conținutul de proteinie, grăsimi, carboxidranți, valoarea energiei, cantitatea de sare, cantitatea de lichid?
Ex: Terci din hrișcă cu legume
Volumul bucatelor?
Masa brutto?
Proteine?
Lipide?
Glucide valoarea energiei kkal.?
Răspuns (11 dec 2023, 15:59):
Reieșind din abordarea expusă ce ține de calitate -preț este de menționat că elaborarea și prezentarea meniului pentru 7 zile- urmează să fie elaborat și va fi obligația agentului economic, care la rîndul sau va ține cont de rația minima a produselor expuse conform HG.nr. 332/2009) care vor fi folosite la prepararea hranei.
Tot odata menționăm că prin HG. nr.332/2009 sunt stabilite normele după cum urmează: cantitatea, gramajul și calaoriile minime pentru hrana zilnică a unei persoane, așa dar acestea urmează să fie respectate de către Operatorii economici la perfectarea și înaitarea ofertei la achiziția respectivă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK