1
Perioada de actualizare
de la 04.12.2023 14:55
până la 11.12.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2023 10:00
până la 15.12.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 605 421,67 MDL
Perioada clarificărilor: 4 dec 2023, 14:55 - 11 dec 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2023, 10:00 - 15 dec 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de Alimentare cu Energie Electrică, Substatie pentru sector de case noi, s.Todirești, r-ul Anenii Noi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6514, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Chetrosu (r-l Anenii Noi), str. Frunza 18
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Iamblea
Telefonul de contact
0-265-32-137; 068908339
Datele achizitiei
Data publicării
4 dec 2023, 14:51
Data ultimilor modificări
7 dec 2023, 9:06
Valoarea estimată (fără TVA)
605 421,67 MDL
Achizitii.md ID
21125935
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6514, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Chetrosu (r-l Anenii Noi), str. Frunza 18
Durata contractului
1 ian 2024 14:55 - 29 iun 2024 14:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de Alimentare cu Energie Electrică, Substatie pentru sector de case noi, s.Todirești, r-ul Anenii Noi CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt.signed.pdf anunt.signed.pdf
tenderNotice
-
4.12.23 14:55
DUAE
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
4.12.23 14:55
Documentația Standard
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
4.12.23 14:55
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
4.12.23 14:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 481 767,37 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Emcom E&E

Preţul ofertei: 485 700,32 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL Zepto

Preţul ofertei: 580 760,61 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări